perjantai 3. kesäkuuta 2011

Linnanmäki



 Olin eilen Linnanmäellä Bernerin, Johiksen ja.. no sanotaanko Kebun kanssa. :D Ei ostettu rannekkeita tai mitään, mentiin vaan hengailemaan ja nauttimaan ilmapiiristä.

Noh noh, Johiksellahan on 4.6 synttärit, ni annettiin sille Bernerin kanssa kaunis yhteislahja. Appelsiinimarmeladia, niitä Kettumarmeladikarkkeja ja muumikulho. XD Marmeladijuttu on vähän sisäpiirin vitsi, en jaksa selittää. Sitten oli viel kaunis yhdessä tehty kortti, johon Berneri kirjotti 6.6. :D Synttäripäiväks. No, ei se menny ku ihan vähän pieleen.

Noh, mitäs me Lintsillä. Se uus laite näyttää pelottavalta, en mene! Käytiin Panoraamassa ku sinne saa mennä ilmaseks, mä kiljuin ja pelästytin Berneriä huudoillani, kun en kauheest tykkää korkeista paikoista. :D Vaikka ehdotinki sinne menemistä ite, en muistanu et se menee nii korkeelle... Sit käytiin narunvedossa mikä oli kans aika jees, Berneri sai hienoimman nallepehmon, mä sain jonku ihme kettupehmon. XD Mut Johis sai kaikist parhaan, joku ihme lasten keijunukke HAHAHAHA. 

Istuttiin penkeillä ja piirrettiin. ö__ö Sit mun piti mennä kotiin ni lähettiin Kamppiin. Sit siel luki jossai tuolis "Johanna on lesbo" tjn ni me ristittiin se lesbotuoliks ja taisteltiin kuka saa istuu siinä. Berneri meni istuu. :C Sit mun bussi tuli ni ne vaa lähetteli mul kännykkään kuvii siit mite ne repi sen keijun iha palasiks >'''DDDDD SILT OLI kallo halki ja kaikkee. Voi kamala. 

Mut joo, oli kivaa vaik en laitteissa käyny. n__n Tuli kyl vähä hinku, mut meen kai Tydiin kaa sit sillee et ostan rannekkeenki. 



3 kommenttia:

  1. Ei se uus laite oo läheskään niin kamala miltä näyttää :'D Mä kävin kavereiden kanssa. Tosin no, pidin silmät kii sen pahimman nousun ajan et se ehkä vei vähän pois sitä jännittävyyttä.
    Kivaahan teillä ollu : D

    VastaaPoista
  2. No mä kuolen kaikissa tollasissa laitteissa. XD Eiks se jo kerro jotai et pelkään Panoraamassa AHAHAHhaha..ha...ha... :'c

    Oli joo tosi hauskaa! :D

    VastaaPoista
  3. SE KEIJU OLI PAHA. PAHA. SE ANSAITSI PALOITTELUKUOLEMAN.

    VastaaPoista