sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Kuolaa

Ei kuvaa, koska oon jälleen äidillä.

Tänään puhun kiinnostavasta aiheesta nimeltä Nemon kuola. u___u Nemo on siis 3-vuotias welsh corgi pemproke-uros, minun hauvani. Nemo on, tottakai, koirista täydellisin! Se tykkää noutaa, ei koskaan karkaa ja tottelee käskyjä. Välillä vähän turhankin innokkaasti.. :>

Mutta kuolakerrointa vois kyllä vähentää. >'D Nemolla on aina yks lempilelu, ja se suostuu leikkimään vaan sillä (kunnes se hajoo ja pitää hankkia uus, tätä tapahtuu usein!). Tietenki Nemon lempileluja on sellaset vinkuvat kumilelut, mikä aiheuttaa sen et ne oikeen kylpee kuolassa. :>

En ollu tietonen että corgit kuolaa noin paljon! MITEN VOI KUOLAA NII PALJON. Lelu on ihan likomärkä ku sitä heittää, yleensä pidän hanskoja käsissä ku leikitän sitä. Mut ne kuolastuu nii paljon et ne on ihan märät, ja sit pitää heittää paljain käsin. No sen jälkeen ainaki tulee pestyä kädet. u__u Oli hyvä ku tulin koiraa leikittämästä ja mun pikkusisko kysyy et "miks sun housut on iha märät" ja oon vaa et joo heitin Nemolle lelua. >'D Se siis laskee sen kuolakapulan syliin.

Nemo ei onneks koskaan nuole naamaa tai mitään. Mut kerran makasin selälleen maassa ku en jaksanu leikittää sitä, ni protestina se haukkas mun naamaa. Ei siis purassu tai mitään, vaa sillee... laitto mun naaman sen suuhun. YHYHYI SITÄ KUOLAA. >'D Ja tänää lenkillä se haisteli suu kiinni jotai random-lippistä maassa ja se silti kuolastu, vaik oli suu kiinni. u__u Kukaan ei tule haluamaan sitä lippistä takas.

No mikäs siinä, Nemo on silti paras koira ja sitä on ihana leikittää, vaik oonki sit kuolasta ihan märkä. JA siihen liittyen, ens kuun alussa Nemo tulee MEILLEEEE. o3o Vihdoinnnnnnn. <3 <3 <3 Kuolen.

Joo ei tässä muuta, kunhan halusin kertoa koirani kuolasta teille. ö__ö

2 kommenttia:

  1. Koirasi kuola on mielenkiintoinen aihe! Kunhan se ei ole mun päällä u__u

    VastaaPoista
  2. Koiran kuola on tosi hyvä jutun aihe!

    ..btw mein ajokoira on alkanu kuolaa enemmän tän kevään aikana. Enkä ees tiä miks! Luulin ensin ettei se ees osaa kuolata mut osaa se X''D TÄRKEE TIETO OLI, mut se sentää liitty asiaan hohoho n____n

    VastaaPoista