torstai 7. heinäkuuta 2011

Uusi ulkoasu



Rupesi ärsyttämään toi kämänen ulkoasu, niin tein uuden. Vanhat postaukset olisin myös halunnut poistaa, mutta Tydii kielsi, niin ne jää sinne nyt ainakin hetkeksi. u__u Kunnes saan puuskan poistella. Uutta blogiakaan en viitsi tehä, kun tää osote on hyvä ja helppo. No jaa.

Ulkoasu on suunnitellu omalle näytölleni, joka on 1920x1080, eli tosi iso. Itselläni blogin tausta näyttää siis tältä:

Ainakin Tydiille näkyy pelkästään noi reunukset tekstikentän vieressä, varmaan joillekkin teistä myös. :D Tuota tyhmää sinistä liukuväriä en tunnu saavan pois (se ei siis kuulu blogitaustaan jonka tein, vaan on osa tätä mallia), mutta ei se kai niin paha ole. 

Otsikkokuva oli vaan joku nopea sutaisu, täytyy joskus tehdä parempi. u__u Ei nyt heti jaksa. Lisäsin tuonne vasemmalle kyselyn ulkoasusta, vastatkaa jos tahdotte! Lisäilen lisää kyselyitä, jos tulee jotain kysyttävää ja näin ja näin. 

Ajattelin muuttaa blogia sisällöllisesti niin, että kerron lähinnä internet-pitoisia juttuja, asioita joita teen Detrahina, jos niin voi sanoa. Koska oon tosi huono kirjottamaan tekemisistäni blogiin, vaikka nytkin oon ollut ties missä tekemässä kaikkea kirjoittamisen arvoista. Oon vaan tosi huono sellasessa "hei tänään tein sitä ja tätä"-tyylisessä tekstissä, ja sitten tulee paineet kun pitäisi kuitenkin väkisin kirjoittaa, ja sitten blogi meinaa kuolla kuten tämän kanssa meinasi käydä.

Kyllä kyllä! Ei muuta. n__n

11 kommenttia:

  1. Ilmeisesti mun ei kuulu äänestää, ku tää ei ota tota mun ääntä 8c Mut laitoin kyllä! Tää ulkoasu näyttää niin hyvälleeee >3< Kiva, kun oot tollane kunnon panostus, ni tulee kaunista kaunista jälkeä. Ja mun mielestä toi sininen sopii tonne :'''D
    Ahii ja tuttuputtu otsikkokuva. Oon nii leija, ku edellisessä kuvassa oli Tydii ja nyt on mun kauniista luonnoksesta syntyny kuva 8>>>

    Ps. Et poista vanhoja merkintöjä, tai poistan sut.
    Ps2. Minä luen mitä ikinä kirjotatkaa! Kaikki kiinnostaa.

    VastaaPoista
  2. Mulle näkyy hyvin tää tausta! 8>
    Oikein kiva tää uus ulkoasu!

    VastaaPoista
  3. Tydii: Ne tietää ettet oo äänestysikänen vielä! No hyvä et vammasininen sopii, koska en tosiaa saa sitä pois ees kirveel. Yritin kyllä. >:c Joo baittaan vaa kaikkii sun kuvii!

    Vaakku: Jee, ainaki jollain mun lisäks! OuO

    VastaaPoista
  4. En aluks huomannu noita sivussa olevia kuvia, ku mulla on tää selain pienennetys koossa ny, et saan monta ohjelmaa samaan aikaan näkyvii, mut sit katoin tota pientä kuvaa tos tekstis ja suurensin oman selaimen koko näytön kokoseks, ni jo näky mullekkin tää kunnolla :D

    VastaaPoista
  5. Ei se vanha ulkka ollu yhtää kämänen! :( Ihailin sitä aina. >'D ...tosin tää uuski on iha järjettömän hieno ja persoonallinen. O__o

    VastaaPoista
  6. Neonspider: Joo, mäki yleensä pienennän ohjelmia et voin tehdä asioita yhtaikaa. :D Joskus teen sillee et piirrän pienennetyllä Photarilla vaik vieressä ois tyhjää tilaa ja vois iha hyvin laittaa koko ruudun kokoseks. Tottumuskysymys. u__u

    Vilde: Tekijä varmaa näkee aina eniten virheit. :D Kiitos, kiva et tykkäät!

    VastaaPoista
  7. Tää ulkoasu on just upee ! 8) mä tykkään tästä o3o tää tausta täs on hienosti keksitty ! Ja hienosti tehty 8D Ja toi ömm .. logo ? on tosi upee ! O3O ihana pikku Deti siinä - 3 - Mut sit toi eka kuva täs blogimerkinnäs on ihan vietävän suloinen 8D
    Tykkään tästä ulkoasusta kovinnn niinku jo sanoinkin xDDD Mutta mun serkul on saman kokonen näyttö ! Ootte samiksia xD

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Tää on ihana!
    8)Mut ei se vanhakaa ollu yhtää tän huonompi mun mielestä 8o
    Ja tuo Nemon kuva on niiiin sulonen ♥3♥
    Harmi vaan ku meillä ei oo niin isoa näyttöä että näkisin kokonaan 8(
    Muttajoo, upea se on näinki x)

    VastaaPoista
  10. WOW! löyysin tän googlest ku etin blogitaustoi ja jee woutsiwou, toi on upee! Detrahh, mil sä pelaatkaan, ku en löyä sua ;o

    VastaaPoista