sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Olen Pelkuri

Osaatteko jo arvata postauksen aiheen? u__u Varokaa, tekstiseinä edessäpäin!

Tää on ainoo ees iha vähän pelottava kuva mitä oon tehny. ;-;

Eli pelottavat jutut! Tarkemmin sanottuna asiat mitä ite pelkään. u__u Jos ette jo valmiiksi tiennyt, niin olen pelkuri. Pelkään mm. kaikkea. Mutta eniten näitä:

⇒ Pimeä
Tarkemmin sanottuna pimeään katsominen! Tai, kun... on niin ahdistava kattoa ihan suoraan pimeyteen, koska sit rupeen pelkää että näen jotain mitä en haluais nähdä. :D Joten kuljen aina pimeässä silmät kiinni, myös sillon jos oon vaa sammuttamas pimeeseen huoneeseen valoa. Ennaltaehkäisyä! Vaikken varsinaisesti pelkää pimeää vaan sinne katsomista, ni kyl aina vaikuttaa mielentilaan se et onko valosaa vai pimeetä.. ;u;

Hissit
Yksi isoimmista peloistani varmaan! :D Tiedän et tää alko siitä, ku oltiin laivalla ja mun isosiskot sano mulle et äiti ja mun isäpuoli oli jääny jumiin hissiin. :'c Ja pelästyin. Ja nyt olen viallinen KIITTI VAAN. D8< Kerran löin mun isoveljee tosi kovaa ku panikoin hississä ja se otti mua kädest kii ku olin lähös ulos. ;u; Oma vika mitäs koski. Oon myös jääny laivassa sellaseen läpinäkyvään hissiin jumiin yksin. Tai et siel oli vaa ulkomaalasia miehiä. Onneks pääsin sielt nopee pois. PLUS oon joutunu olee sairaalassa yhessä kamalassa hississä joka oli ihan vammanen. ;n; JA mun isän isä putos aikoinaan hissikuiluun ja joutu sairaalaan. Pelkoni ovat oikeutettuja!    

Veitset ja viiltäminen
Varsinkin leffoissa ahdistaa kattoa jos joku pilkkoo vihanneksia tai jotain, pelkään et osuu käteen. Inhoon sellasia "auts, sain käteen haavan :O" nirhaumia leffoissa. :'c ...Inhoon mä kyl sitäkin että joltain leikataan kaula auki mutta mutta. En vois kyl koskaan viillellä itteeni!

Syvä vesi
En tykkää ajatuksesta etten yllä pohjaan, mut myös ahdistaa että osun johonki vedenalaseen mihin ei kuuluisi. :D Tätä pelkoa ei nuorempana ollu, en tiedä mistä se tuli!

Sosiaaliset tilanteet
Tää oli joskus nii paha etten voinu käydä kaupassa ja bussista nouseminen (plus stop-napin painaminen) oli nii kauheet et jaloist meni tunto ja olin iha paniikis, ja tää on myös ainoo noist mun peloist minkä takii jouduin käymään eka koulupsykologilla ja sit viel terapiassa. XD Ryhmäteriapiassa, mikä oli iha paskaa. Varmaan just siks ku meidät laitettiin tekee asioita mitä en halunnu. Yhh hyi. :c Ne ois halunnu mut viel jatkoterapiajuttuun mut EN MENNY. Toi parani lukiossa sit itsestään kavereitten ansiosta, mut virallisia asioita vihaan pelkään vieläkin. Plus sitä et ihmiset on mulle töykeitä ;A;

⇒ Itsenäisyys
En halua olla itsenäinen tai hoitaa omia juttujani mutta tiedän että on PAKKO ja se ahdistaa. ;-;  

Tiesittekö muuten että harrastan itseni pelottelua. :DD Jotenkin tahtomattani! Esimerkiks jos oon pimeässä talossa yksin tjn, ni alan heti miettimään et "hmm jos tää ois kauhuleffa nii mitä tapahtuis", ja sit oikee visualisoin mitä kauheuksia tapahtuis. |D Yritän olla sillee "älä mieti sitä älä mieti sitä" mut EI ONNISTU olen idiootti. :c Toi on joku... sairas pakonomanen harrastus. 

Ja kauhuleffojahan en yleensä suostu kattomaan. :D 

5 kommenttia:

  1. Samoja ku mulla, mut ei ihan samal taval : D
    Haha ja toi veitsijuttu on kyl tullu huomattuu, ku aloit huutaa enemmän ku minä sillo ku vahingos IHA vähä osuin mun kätee ku leikkasin leipää. + sillo ku huijasin, hihi o3o
    Syvä vesi on kyl niiiin perseestä, pelkään kaikkee vetee liittyvää ja ku ei tiiä mitä kaikkee siel pohjal on ;n; Jotai hirviöitä. Merikauhuleffat on kamalimpia!

    Onneks suojelen sua n3n Näyttämäl kauhuleffoi...

    VastaaPoista
  2. Teet jotai sadistista siedätyshoitoa. :c

    VastaaPoista
  3. Mullon toi pimeän pelko iha samanlainen kun sulla :ss Katoin pienempänä Kaunan ja se on jäänyt mun mieleen niin et oon alannu pelkää pimeet : DD Ja sit mielikuvitus alkaa laukkaa ku ajattelee mitäkaikkee siel sit on ! X_X
    Hyihyihyi mua hirvityttää aika jos en osu pohjaan jossaki uimas D:: Eli sama asia mullaki tos syvä vesi jutus. Käydään uimas aina kamun kans nii siel paikas on 7 metrii syvää siel iha pääs ja kaislikkoo ja kaikkee hyhyhyh ! D:: Ku olin 8 v luulin et siel pohjas on iso hai ja se syö mut 8 (
    Mullakin on toi sama juttu että pelottelen itteeni :'D Miten sen sanoo .. >'D Mut kaise menee itsestään ohi : o hyiku katottii sunnuntaina yks leffa " The Children " Niin sit kuvittelin ku menin nukkuu et ne lapset tulee mun ovesta ja nirhaa mut 8 ((( Hyihyihyi ! Mut sit vaa pisin silmät kii ja olin sillee " Vitut ... se oli vaa leffa hrrrr ..." D::: Ku mun ovi on usein auki et kissat pääsee mun kans nukkuu ja sit sisäl on pimeet 8( ..

    VastaaPoista
  4. Sori et kesti vastata, olin viikon äidillä. :D Kauna on munki mieleen jääny, enää kyl ei, mut pienenä tosi paljon vaikutti just!

    VastaaPoista
  5. Mulla on aika erikoinen pelko....kalat nimittäin. ku uin järvessä (n.7m syvää) ja joku lohi tai joku sellane menee siit ohi ni kiljun ja lähen uimaa rantaa kohti, miettii mitä siel lähel jalkoi voi olla....rumia ja isoja kaloja, rantakärmeitä, kuolleita elukoita yms ;A; ja mä pelkään myöskin pimeetä ja sit kans hissei

    VastaaPoista