torstai 16. kesäkuuta 2011

Eläinten vallankumous!

Sori, en jaksa laittaa alotuskuvaa. D: Tää on nii pieni postaus.

Mut siis katottiin äsken Tydiin kaa Eläinten Vallankumous! Tai ku se ei ollu kuullu siitä mitään ni mun täyty heti sivistää. :D Katottiin se animaatioleffa siis, vuodelta 1954. Tydii katto omalta koneeltaan ja minä omalta, ja saatii ne nii täydellisesti ajotettuu, et pysty just hyvi juttelee siit leffasta. :D Yleensä toisella vähän edistää.

Meillä oli just hienot mesekommentoinnit. u__u Luna oli Napoleon, Snowball oli Yuki ja Squiler oli Maika! Varsinki Lunan ja Maikan roolit oli iha täydelliset, Yuki menehtyi liian aikaisin et ois voinu sanoo. Minä olin Benjamin-aasi ja Tydii oli Boxer-hevonen! Neki oli just täydelliset ku oli parhaat kaverit ja näi. u__u

Mut joooo oli siis niin kivaaaa noinki yksinkertanen asia. :D

1 kommentti:

  1. Oli kyl kivaa, varsinkin henkilöt oli parhaita uusissa rooleissaan! Tai miten se sanotaa >'D PAITSI mun kohtalo oli hirveä ;n; Tehtii työtä kamalan ahkerasti ja sit mut vaa julmast tollee myydää.

    Oli yllättävän kiva kattoo, jopa mun mielestä, vaikken yleensä tietokoneelta oikee tykkää kattoa! 8D

    VastaaPoista