lauantai 11. kesäkuuta 2011

Minä vanha ilkimys

Mikä siinä on, että jos olet vanhempi kuin useampi näissä koiranpiirtopiireissä, sun pitää automaattisesti olla pyhimys joka jaksaa kestää kaiken, kuunnella kaiken, ottaa vittuilun vastaan. Niin toki kypsä aikuinen tekee. Jos sanot vastaan, olet heti lapsellinen, kuinka kehtaat loukata nuorempaasi.

Tunnen montakin 12-16-vuotiaita jotka osaavat netissä käyttäytyä erittäin hyvin. Tiedän myös jopa joitain yli 20-vuotiaita jotka käyttäytyvät kuin 5-vee. Sen sijaan tiedän monta kourallista itseäni nuorempia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin idiootit, kopioivat tai ovat töykeitä. Heille en saa huomauttaa, koska olen nuorempi ja kiusaan julmasti ressukoita jos sanon että älä piirrä läpi. Ei, mun pitää etsiä 19 plus-vuotiaita, jotta mulla oikeus sanoa mielipiteeni?

Miten reilua.

Voin sanoa heti että joo, olen lapsellinen enkä vaikuta ikäiseltäni. Hyvä, voisiko joku sitten kuunnella mitä sanon eikä keskittyä siihen minkä ikäinen ihminen siinä on sanomassa. On niin RASITTAVAA että mun pitäisi aina jaksaa kaikki, aina olla se kypsä osapuoli vaikka mulle vittuilisi joku idiootti jolla ei ole aivoja. Heti, HETI jos sanon vastaan niin heitetään "OLETPA LAPSELLINEN KUINKA SAATAT"-kortti, parhaassa tapauksessa pieni viaton nuppu kutsuu kaverit apuun. Jos joku mun kavereista tulee sanomaan jotain, olen säälittävä kun en pysty hoitamaan asiaa itse.

Jos mulle saadaan heittää "oletpa lapsellinen"-juttua, niin totta helvetissä voin sitten itekkin ruveta heittelemään "Olet vasta pieni räkänokkanen pentu joka ei tajua mistään mitään. Kasva aikuseksi ja tuu sitten sanomaan"-tyylistä settiä. Mutta oi, jos sanon niin, valtaosa koirapiirtäjistä (teistä lukijoistakin yli puolet) on tätä ikäluokkaa, ja kokee että loukkaan nyt heitä KAIKKIA, ja minä olen taas pahis kun tuolla tavalla kehtaan yleistää. Aikuista saa sanoa lapselliseksi, mutta lasta ei saa.

Joskus toivoisin niin vitun paljon et oisin joku Mira 12-vee, koska näissä piireissä se selvästi oikeuttaa kaikkeen. Oi, piirsit läpi? Ei se mitään, et voinut tietää, olethan lapsi. Kopioit kuvan omaan galleriaasi ja väität omatekemäksesi? Sehän on vain kuva, antaa lasten nyt leikkiä. Haistattelet ja huorittelet? Voi voi, ei se ole vielä siinä iässä että osaisi käyttäytyä. Toki, niinhän se menee. Ei tietenkään saa mennä sanomaan, ettei lapsi vahingossakaan opi miten kuuluu tehdä. Silkkihansikkaat käteen ja taputellaan persettä, sitä lapsi kaipaa. Vanhemmalle väelle saa toki vittuilla, he kestävät kaiken. Kun täytät 18, sinusta tulee maagisesti AIKUINEN, aivot jotenkin mystisesti syntymäpäivänäsi muuttuu ja tekee sinusta VIISAAN joka tietää ja jaksaa KAIKEN. Sori, ei mene näin.

Kukaan 16-vuotias ei ole enää nii nuori että voi tulla mulle itkemään miten kiusaan heitä, nuorempaa ressukkaa.

(sori, puran paineita.)

2 kommenttia:

  1. Olen kanssasi samaa mieltä! Siis siinä, että oot vanha ilkimys.

    No ei vaa, puhut niin asiaa, toi on typerää. Itelläni ei onneks oo kovin pahasti tota ongelmaa, kun kuulun tähän minikansaa. Tosin en kauaa. Yhy, olen jo 16 ;n; Kohta pitää laittaa NEROVAIHDE päälle ja feikkaa maailman viisainta ja asiallisinta tyyppiä u___u

    VastaaPoista
  2. Löysin sun blogin sopivasti ku tämmösiä juoruja ! Kerro mullekki hei--!

    VastaaPoista