maanantai 30. toukokuuta 2011

Helouu



Olen paskin bloginpitäjääää. :D Ei kiinnosta kertoa fiiliksistä, mut ei myöskään kiinnosta kertoa jutuista mitä oon tehny hahaha...ha...ha. :c

Berneri esimerkiksi on ollu meillä yötä, josta menin Bernerin kaa hetkeks Johikselle, josta mentiin kolmisteen Bernerille pariks yöks, jonka jälkeen mentiin suoraan Bernerin miittiin (ja myöhästyttiin HAH) josta menin hetimiten Tydiille viikonlopuks, jonka jälkeen lähin kotio. Plus Tydii oli tänään meillä.

SIINÄ TEKEMISENI, olen melko hyvä tarinankertoja enkö olekin. Kerron kaikki yksityiskohtaisesti eikös eikös.

Hablabla. :D Hopeanuoli-foorumi lopetettiin ja vituttaa. :c Ainii ja pelasin Bernerillä Assassins Creedit lävitte. Oli aika helppoo kun olen AMMATTILAINEN ja Johis ja Berneri on jotain ihme fanifriikkejä ni laitoin ne vaa tekee kaiken vaikeen. :D Plus Johis tykkäs kaikist tyhmist tehtävist ni ne pysty antaa sil. Sit menin tekee jotai tehtävää mis se Leonardo Da Vinci katoo, tai et se on kidnapattu. Sit jotenki tajuumattani jätin sen tehtävän kesken ja menin siihen niiden ihme tapaamispenkille ni se Leonardo vaa tuli siihe sillee hey man. :D Sit olin Berneril et MITÄ eiks ton kuulu olla kateissa mitä ihmettä, löytykö noi helposti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti