maanantai 9. toukokuuta 2011

Juttujaa a aa



Miten kaikki jaksaa kirjottaa näit tekstei. :D Mä en koskaan jaksa. Tiivistän nyt jotain pientä.

Eli eli. Menin tiistaina Helsinkiin hengailemaan Bernerin ja Johiksen kaa. Käytiin kiinalaises syömäs ja oltiin vähän tyhmiä kuten aina. 8) Sitten meinasin tukehtuu karkkiin, pitkään takelteli ääniki ennenku pystyi puhuu normisti. XD

No siit menin sit Bernerille, katottiin Up ja Sherlock Holmes. Sitte vaa se laitto mut pelaa Assassins Creed 2:sta. OLIN SIINÄ AIKA HYVÄ. XDD Tuli kaikkii ihme glitchei koko ajan, ihme etten rikkonu koko pelii. Olen melko taikuri. Nooh, tarkotus oli et oisin Berneril torstaihin, mut sit se kysy et voinko olla perjantaihi ja oltais siit menty sit Johiksen kaa Heurekaan mut Tydii oli pyytäny mua torstaina niille, ni meninki sit sinne.

Sit olin Tydiin luona, kateltiin... jotain leffoja.. 8o Eiku ainii, se yks leffa minkä Luna valitsi ainaki. Ei kyl keskitytty ollenkaa. Sitten oltiin ja elettiin ja Tydii näytti videon minkä oli tehny meidän kuukausipäiväks aww. <3 n___n Se oli ihana, mun lahja oli iha gay siihe verrattuna. Sit mentii sänkyy makoilee ja se on aina nii kivaa, vaik Tydiil on kouluu.

Heräsin jostai syyst tosi aikasin, samaan aikaan ku Tydii. Menin koneel ja luin Soturikissoi mitkä olin lainannu Bernerilt. Ne oli ihan jeesbox mut vähä toistaa itteään ja näi. D: Ei se mitää. Sit Tydii tuli kotiin ja vietin päivän hänen mukavassa seurassaan tietenkin.

Äh, en muista enää mitä kuvia oon tänne lisänny.


SITTEN SITTEN Tydii osti mulle Kampista hienon Habbo-suklaamunan jota en pystyny ottaa mukaa ku tuhosin sen kääreen nii hienosti. Annoin sen sit Tydiille ja Elvis söi sen. n__n Tai sit Elvis söi Tydiin sulkaamunan EN TIEDÄ. Ikuinen mysteeri. Lähdin perjantaina sit suoraan äidille, tarkotus oli et menisin torstain käymään kotona mut en ehtiny ku olin niin haluttu joka paikkaan. XD Oli vähän alipakattu mun laukku, mut onneks äidin luon on muutenki mun kamoi.

Olin sit äidin luona Nemon kaa ja lähin sunnuntain kotii. Harmittaa et lähin nii aikasin, oli ihanan kaunis sää ja kaikkee. ,___, Mutku alko tulla koti-ikävä. Meen mahdollisimman pian  takas! SIT TÄNÄÄN käytiin Rossossa syömäs ja se homo tarjoilia nauro mulle ku tilasin ananaspizzan. 8((( Se nauro sillonku tilasin sen ja sillonku toi sen pöytään! YHYY.

BLA BLA BLA. Ei tullu kyl kauheen tiivis tiivistelmä nyt! :D

AINII ja mun kone ei ollu menny kii ku lähdin kotoa tiistaina, se oli ollu koko viikon auki tääl. n__n Et kiva.

4 kommenttia:

  1. Se oli hieno tiivistelmä!
    Elvis söi mun habbomunan, sun habbomuna pääty Jennille u__u Kai? Ellen sit antanu omaani sille!
    MUTTA, olet halutuin tänne, muista se, byy ;n;

    Ja tykkään tost ragekuvast yhä aina vaa! Se on nii cool 8O

    Nii ja miks se nauro sul! Se myyjä?

    ...kommentissani oli järkeä.

    VastaaPoista
  2. Unohdin kehua Nikkoa kauniiksi! Hän on.

    VastaaPoista
  3. Musta on kiva miten laitat kuvia melkei joka merkintään. :D Kaunis Nikko. *w*

    VastaaPoista
  4. oumnoum ! Ihana toi ensimmäinen kuva ^^ Upeet varjot ja valot ja kaikki :D

    Uuuh ! Vai tollasta sullekki on tapahtunu 8) Habbo suklaamunat on hyviä. Ja sisältö parasta ! Hahahah ! Paitsi etten käy habboa enää juuri yhtää :D En osaa sanoa oikeen mitään ! Mutta upeita noi kuvat 8) Ja hienostihan sä ton tiivistit :D Itelläni tuli nii pitkä et blogi ei antanu ees ladata taino julkasta ja sit en sit julkassu sitä kun tein sen nii työllä ja vaivalla mutta lopputulosta ei hyväksytty 8( !
    Aikasin herääminen on joskus ärsyttävää . :S Mutta joskus muakvaa (B En keksi sanottavaa tähä mutjoo owo hienoo !

    VastaaPoista