maanantai 2. toukokuuta 2011

Habababa.


Haahahahaaa onneks piirrän tasasin väliajoin kaikkee tollast pientä kakkaa ni mul ei koskaan lopu kuvat mitä laittaa tohon alkuun. :DD Puolet kuvista on Tydiitä krhm.

Eli olin perjantai-sunnuntai-väliaikana Tydiin luona! Vietimme vappua yhdessä. n___n Me katottiin paljon leffoja, en jaksa listata niit kaikkia mut katottiin monta kauhuleffaa! Muunmuassa April Fools, jonka minä ihanasti valitsin. XD Se oli huonoin leffa mitä oon vähään aikaan nähny. Se oli siis olevinaan jännittävä kauhuleffa mut enemmänki oli komedia. Katoin viel siit takakannest et lukeeks siel et se on joku huumorileffa mut ei se ollu. :D

Sit tänään (tai eilen, kello on varttii yli aamukolme) katottiin sellane ku Evil Dead, mitä Tydii sano et se on niiii huono kauhuleffa. Tunnistinki sen ohjaajan nimen jota en nyt tähä hätään tietenkään muista, mut se oli just se jota on sanottu huonoimmaks ohjaajaks. Mut MUA PELOTTI SE LEFFA. ;-; Se oli sellast goree. Huonoa gorea mut SILTI en uskaltanu kattoo. D:

Kerron tapahtumista epäloogisessa järkässä. Mut Tydiin äiti osti mulle nimipäivälahjan. n__n Olin ihan et MITÄ voi kiitos. >''D Menin ihan hämilleni. Se oli iha perus karkkipussi vaan mut ei se mitää. ;u; Ajatus on tärkein. Tydiil on muutenki nii kivat vanhemmat, heistä pidän kovasti.

JA SIT ostin itelleni pussin sipsii sen takii ku en oikee välitä niist tavissipseist mitä Tydii haluu, NI SIT SE VAA SÖI TYYLII PUOLET MUN SIPSEIST. D8< Ja niit Tydiin sipsei ei ees AVATTU. Oon nii katkera mun ihanat sipsit. Sit se kokoaja oli et "ei mun tee ees mieli, en syö enää, oon syöny iha liikaa kaikkee", sit hetken pääst katon ja taas se mässää sipsejäni. ;-; No mut en kyl ees ite maksanu niit ku homotydii ei kertonu et mitä olin velkaa.

Ei tuu muuta mielee, hupsua kirjottaa samasta asiasta mist Tydiiki kirjotti. :D Meen Bernerille huomen kaheks yöks sitte. Reissumies, thats my name.

3 kommenttia:

  1. Mä unohdan mainita siitä leffasta ja sä typoot nimen kanssa u__u
    Mut ei voi Evil Dead pelottaa 8c Oon näyttäny sen aina kaikil ja kaikki on vaa nauranu sil. Oot vähä hupsu! >'D

    Ja anteeksi sipsiesi syömisen, näin kamalaa unta susta ni sain kyllä rangaistukseni, baaaw ;n;

    Ps. Ihanat kuvat tässä, ihihih o3o

    VastaaPoista
  2. Mitenni typoon, ei ole mitään typoa mistä oikein puhut. Näit varmasti unta. u___u Se oli pelottava. >:C Paitsi vitutti ne ku ne örisi ja huus kokoajan.

    Kerro meses mitä unta näit. XD

    VastaaPoista
  3. :DD haha repesin noille sipseille x)

    VastaaPoista