keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

En keksi otsikoita. :C


Ensinnäkin: SAAN NEMON MEILLEEEEEEE! AAAAaaaa.

Ja koska tätä ei varmaan tajua tyyliin kukaan muu ku Tydii ja Vilde jotka asiasta jotain tietääkin, ni selitän hiukka! Nemo on siis mun koira, mut just ku sain sen ni piti muuttaa isän luo, ja sinne ei koiraa ees voinu sillon ottaa, ku oli kerrostalo ja Nemo on ulkokoira. Joten koira jäi äidin hoiviin. Mut nii, muutettiin omakotitaloon jo ajat sitte, ja oon vaikka miten kauan vinkunu lastani kotiin. Nyt saan sen NYT SAAN RAKKAANI. ;-; Kulta tule kotiin äidin luo aaaaaa.  Tosin huolestuttaa ku isä sano että Nemo otetaan ehkä öisin sisälle (mun huoneeseen) nukkumaan, ja Nemo ei tykkää nukkua sisällä, sille tulee kuuma ja siitä tulee levoton. :D Koettu on.

Sit toinen asia, Tydii oli tänään meillä! >3< Ihan vaa päivän, kolmelta tuli ja puol ysiltä läks. Ja mun täytyy kertoa teille et VITSI TYDII ON KYL YKS. >'D Siis kun on suutelosessiot kesken ni vitsin vammane tekee kaikkee typerää! :D Se ihastu siihe et puhaltaa mun suuhun. Siis KOKO ajan. Ja sit rupes nauraan heti sen jälkee. Ja sit kans sillee... vähä vaikee selittää. 8> Siis jos on suu auki ja se puhuu sinne suuhun ni se puhe kumisee ni seki oli nii hauskaa. Se on ku pieni lapsi, oikeesti!

Ja sit se puree. SE PUREE. D: Iha minne vaa hampaat osuu RRAAR se puri mua jalasta, se sattu. ;_; Demonihampaat. No mut se valituksesta, oli kivaa vaikka Tydii olikin oma psyko ittensä! Meeeee katottiin memejä, Tydii meni mun ihkuun uuteen tuoliin, pelattiin jotai paskaa tikkupelii mitä ei sit ees jaksettu pelaa loppuun vaa meni iha pelleilyks, makoiltiin, Tydii koitti kattoo telkkarii ja mä häiritsin tehokkaasti, pelattii QWOP-pelii mikä on tyhmä vammane, syötii Risifruttii ja näi!

Sit Tydii meni kyynel. Ja sitku se meni ni mul soi pääs I wanna make some babies!

Joo-o, ei kai muuta... 8O Sori muuten mun pikkusiskoparalle, joka lukee tätä blogii ja näit juttui HAHAH. >'D Kiva sisko sul.

2 kommenttia:

  1. Tuohon sisko-juttuun niin ei mua oikeen haittaa! XDD En saa sentään mitään traumoja hei :'D Ihmettelinki mitä hirveetä säätöö sieltä sun huoneesta kuulu ja kiljumista ku yritettii kattoo terkkarii 8(( Mut hei, onnee sulle ja Tydiille viel! n3n

    Ja muuten..... Tiesitkö, että toi "I wanna make some babies" Kuulostaa hirveen hämyltä jos sitä ei selvennä |'DDD

    VastaaPoista
  2. Onnea Nemosta!

    Nauroin toiselle tekstikappaleelle. :--D Pidä naisesi kurissa! V__V

    VastaaPoista