sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Kotona jälleen.


Alan mennä sekaisin siinä, että mitä kuvia oon jo tänne laittanut ja mitä en. :D Anteeksi vaan, jos tulee toistoa!

Mutta niin, nyt oon turvallisesti kotiutunut. Ja hahahah, EN OLLUTKAAN SOPEUTUNUT kuten viime merkinnässä sanoin. XD Se oli kyl pisin viikko ikinä, oli kauhee ikävä Tydiitä koko ajan! En oo koskaa ollu nii tietonen ajankulusta ja päivien matelusta ku ton viikon aikana. :D Voi voi.

Olin lähinnä Nemon kanssa, ja leikattiin kaikilta elukoilta kynnet. Törkeetä että mut laitettiin leikkaamaan kaikilta muilta eläimiltä, paitsi Nemolta! D8< Mun hauva ja sit siltä äiti leikkas. Mut äiti ei halunnu syöttää Nemolle herkkuja operaation aikana ku käsi menee ihan kuolaan. 8> Itteäni ei haittaa, rakkaan lapseni ihana kuola. Näytin Nemolle marsut ja se halusi syödä ne.

Huomasin myös jälleen miten oon Nemon alamainen! Ku avasin jääkaapin ottaakseni sille jotain herkkua millä palkita, se tuli ja hyppäs jalkaa vastaan silleen "nosta orja, haluan nähdä onko ruokaa". Ja MINÄ NOSTIN VIELÄ. >'D Olen tossun alla nyyh, koulutan koiraani hyvin. 8C Koira kouluttaa mua.


Mutta niin, menin sit perjantaina suoraan äidiltä Tydiille yheks yöks. :D Oli mukavaaaaaa. n____n Katottiin leffoja ja pelattiin (oikeestaan Tydii, mä katoin), ja vaan oltiin! Oleminen oli kivointa hähähöhö. Katottiin se pöllöleffa, se Guardians-juttu ja sitten sellanen kauhuleffa. Sanansaattajat..? Joku tollanen. Tais olla eka kerta ku näin Tydiin kunnolla pelästyvän jossai leffas! Se KILJAHTI. 8O Tosin en kato kauheesti kauhuleffoi ylipäätään, ni en oo sen reaktioita seuraillu. 

Sitku tulin kotiin ni mun huoneest oli kaikki tavarat heitetty eteisee ja järjestystä muutettu. :D Nemon rekisteröintitodistus oli laitettu johki perseeseen, muutamat kamat oli menny rikki ja näi. RrrRRRrrrR. No ainaki sain ison telkkarin.

En jaksa kirjottaa AAAAA. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti