maanantai 4. huhtikuuta 2011

4.4!

Ei kuvia tänääään. D8 Oon äidin luona läppärillä joten... ei ole kuvia.

Mutta kerrottavaa on! Alotan nyt eka viime viikon tekemisistä. Perjantaina menin Tydiin luokse viettämään laatuaikaa! Sillä oli tv rikki eikä uutta ollut asennettu, joten seilailtiin huoneesta toiseen kattomaan leffoja. :D Sitten lauantaina mentiin Shiban miittiin Turkuun! Bussimatka oli kiva, nukuin tyyliin koko matkan.

Miitissä oli tosi kivaa, vaikka olinkin melkeen koko ajan liimautuneena Tydiihin. >'D Anteeksi, tuttu ja turvallinen. Mut oli oikeesti kivaa! Ne pölli helium-palloja. u____u Ja teki kaikkea muutakin. Katoin ja nauroin. 8O

Mut nii, sit siihen pääaiheeseen... Ääää, mietin eilen illal et miten kirjottaisin tän, ja tuli kaiheest kaikkee sanottavaa mieleen, mut nyt lyö tietenkin tyhjää. No mutta, menin siis Tydiin kanssa yhteen ähähohoh. o3o Tänään silleen... virallisesti (? tai jotain, miten sen nyt sanois!), vaikka ollaan kyl juteltu et tykätään toisistamme jo aika kauan. 8o Joitain viikkoja.

En tosiaa nyt tiedä mitä sanoa. :'D Paitsi et ON KIVAA ihihihi. >3< Paitsi nyt oon tääl äidin luona viikon! Just sen jälkeen ku oon tosiaan viettänyt... laatu.. aikaa Tydiin kanssa perjantaina ja lauantaina. 8> On vähän vaikea nyt olla ypöyksin, varsinkin sunnuntai oli vaikee! Nyt oon jo sopeutunut.

Ainii, minä olin se joka ekana sano et oon Tydiiseen ihastunu (vaikka se tyylii repi sen ulos musta väkisin!) ja olin myös herrasmies joka pyysi seurustelemaan. u____ù

HAHEHEHEHEHEHEE. >8D <33

Anteeksi ettei tekstissä ollut järkeä, krhm.

6 kommenttia: