tiistai 28. helmikuuta 2012

Kuulumisia

Mun ja läppärin symbioosi
Ärr, tarkoitus oli kertoa Chibiconista tarkemmin mutta en JAKSA. :( Tarkemman kertomuksen voitte lukea Tydiin blogista, sen kanssa siellä kokoajan hengasin. Mutta sen sanon, että nähtiin paljon ihmisiä ja oli tosi kivaa! n__n Kirjotin varmaan jotain seitsemän nimmaria. >'D Tämä on uutta, mistä lähtien ihmiset on sellasia halunnu! No, nauttikaa harakanvarpaistani. <3

Lisäksi tilasin kolme uutta koirasarjista ihihihi. >u< Harmi että tuolta paikasta kun ostaa, nii menee pari kuukautta ennenku saan ne kätösiini. Tän jälkeen mulla on enää yks uusi koirasarjis kiikarissa (jos ei lasketa noiden nykysten sarjisten uusia osia), ja sit oonki ostanu kaikki mitä oon netistä löytäny... ö__ö Karua, mitä mä sitten teen! Etin niitä lisää hahahohoh. :D Plus stressaa et saanko tota yhtä sarjakuvaa... PAKKO. Noiden jälkeen keskityn varmaan tollasiin "virallisempiin" sarjiksiin, esimerkiksi Sashan kanssa jutellessa tajusin et Wolfs Rain-mangathan kuuluu tähän mun keräilykohteeseen. u__u Siitä vaan ostelemaan.

5 kommenttia:

  1. Et JAKSA.

    Mä voin piirtää koirasarjiksen ja sit printtaa sen ja lähettää sen sulle postissa, ni tuntuu et saat uuden sarjiksen 8> Varsinki, ku laadulla ei ole väliä. JA SAISIT SEN ILMASIKS.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EN JAKSA.

      Joo, tee se! n__n Nyt on pakko ku lupasit jo.

      Poista
  2. Tee joskus Johiksen läppärillä tollanen päätemppu! (..koska mun omaani en sulle antais testeihis 8>)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uudistan Detrahii ja laitan et "pitää päässään läppäriä" :D

      Poista
    2. :--------D HATTU ON LIIAN MAINSTREAM.

      Poista