lauantai 3. maaliskuuta 2012

Sairas

Mikä siinä on, et ku kipeenä pesee hampaita ni rupee oksettaa? Eilen yökkäsin kerran, tänää ku aamulla pesin, yökkäsin varmaa kolmesti. Hyi että inhoon sitä tunnetta, sit jotenki se veden makuki tuntuu nii hirveelt.

Eli oon nyt toista päivää kipeenä. Tää on tavallaan parempi päivä, tavallaan paskempi! Ainakaa pää ei särke, eilen vaik kittasin kolme burana 400 naamaan ni EI MENNY OHI. Epätoivosesti tongin mun vanhoi kolmiolääkkeitä viisureiden leikkaamisen ajalta, mut neki oli loppu. :D Eli kiduin ja olin huonol tuulel. Enkä jaksanu viiä Nemoo ulos ees illalla.

No yöllä näin levottomii unii ja heräsin klo 10 vaik valvoin johki neljää. Miks kipeenä aina herää aikasin, mut sit väsyttää tuplasti enemmä? Oli kurkku NII KIPEE plus nää nää imusolmukkeet..? Oli kuitenki kans turvonnu. -__- Sillee kiitos tästäki. Kauhee olo. Mul oli vesilasi sängyn vierel mut jotenki tuntu kuvottavalt juua. Kävin keittiöst hakee buranan ja otin sen kuitenki. Must tuntuu et otan noit buranoi liikaa.... kui mont niit saa ottaa. No mut, ainaki yhes asias burana auttaa: kurkkukipu menee tosi nopee ohi. Nyt on vaa sellane vammane tunne kurkus. No sit koitin nukkua, mut tuntu et se burana ois jääny kurkkuu. Join paljon vettä mut ei auttanu. Ja vesi maistuu pahalt kipeenä, kute sanoin. Äääh.

No sit mul tultii vinee et koht tulee vieraita, siisti huone ja ittes. No ENKÄ, voi nyt vittu jos mun pitää tautisena jotai sukulaisten pentui viihdyttää. :D Must tuntuu et iskä ei usko et mul on nii paha olo, mikä mul oikeest on. No mut kyl mun sit annettii olla, ja nyt on vähän parempi olo.

En jaksais viedä Nemoo päiväl ulos (illal varmaa voisin), joten pitäs kehtaa pyytää et iskä tai Jenna veis. ;n; Ne vei eilenki mun puolesta.

6 kommenttia:

  1. Hö, parane pian!
    Ja eiks siel burana pakkauksen takana lue kui paljon niit saa ottaa? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOH en ees tienny tollasest. :D No nyt on Buranat loppuki ni en voi kuolla yliannostuksesta nyyh.

      Kiitos!

      Poista
  2. Kyl mä vien sen koiran ulos, nii ei sun tartte huolehtii! Paranet vaan rauhas n__n Onneks siel on nätti ilma! o3o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin veit! Jeii. ovo Nii onki, tänää varmaa vien ite ulos ku se varmaa piristää.

      Poista
  3. Onneks nyt on jo olo parempi ;n; Oon nii nyyhky, ku sul on huono olo!

    VastaaPoista