keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Laivalle, Okami ja sarjiksia

Hyvin sekalaista juttua luvassa tänään! Kertoilen vähän kuulumisia nopeesti.

Eli lähden huomenna laivalle Lauran kanssa, jee. :D Laivalle tulee kanssa äiti ja sen kavereita jne, mut Lauran kanssa mä siel oon. :> Sitä oottelen innolla, ja jännitän et ehditäänkö ajoissa satamaan...! No, kyllä me ehitään. :D Kerron siitä sit jälkeenpäin enemmän, jos jaksan. Eli luultavasti en, koska tunnetusti olen laiskainen.

Ja pelasin Okamin läpi! Tai pelaan tänään, Tydii haluu et meen vikan pääkän läpi sillee et se on siel. >'D No, hyvä on sitte. Harmittaa et nyt joudun alottaa sit alusta ku en tajunnu et tuolt arkist ei pääse pois..! :D No ei se mitää. Tykkäsinki pelin alusta enempi.

Ja sit voisin viel mainita että oon tilannu uusia sarjiksia ison liudan, eli heistä arvostelua tulossa! >u< Meneeköhä tohon nyt sit... kuukausi tai jotain et ne tulee? Ja oon muute iha paineissa ku yks sarjis on tulossa myyntiin. :D Mulla on aina pelko et jotenki maagisesti ne loppuu ennenku ehin ostaa. Ilmestyis nyt jo ni voisin rauhottua!

3 kommenttia:

  1. Kyllä me ehditään sinne satamaa ihan hyvin! Koska Vuosaaren metrot on aina mun puolella ja ratikat ei mene koskaan nenän edestä. Oh fuck, we're doomed...
    Aina ajattelet kirjottaa asioist tänne, mut sit et kirjotakkaa. Ite aina puolestaa ajattelen, etten kirjottas paljoo ja vedän kuitenki kunnon hehtaarit. Elämän tie.

    Ja anteessi, että joudut odottamaa ton kääkän kans, mutku tykkään ;u; Voin kattoo ku evoilet siin.

    OH NOE PITÄÄ LOPETTAA KOMMENTOIMINEN!

    VastaaPoista