torstai 9. helmikuuta 2012

Äidin luona

Jeii, sain tyhjennettyä DeviantARTin reply-kansion! Oli yli 25 sivua replyjä, vanhimmat helmikuun ekalta päivältä. XD Hupsiis... Kommentteja mulla harvemmin jää lojumaan, mut jostain syystä replyjä on nii raskas kattoo läpi. >'D No, nyt sekin on tehty. Kohta taas kerään uuden kasan niitä.

Joka tapauksessa, oon nyt äidillä! Halusin kirjoittaa jotain randomia vaan. On vähän tylsää kun kaikki on töissä tai koulussa, niin ei voi muuta kuin katsoa telkkaria tai dataa. :D Harmittaa kun toi yks lupaavan olonen foorumi osottautukin vähän... möh. Nii ei siellä huvita viettää aikaa, vaikka siihen luulin turvautuvani, kun täällä oon! Haluisin et keskustelut pysyis omissa topikeissaan, siellä on sellanen yks topic mihin ilmesesti vaan heivataan kaikki mikä huvittaa. u__u Koita siinä sitten lukea aiheista mitkä kiinnostaa kun kaikki on sikin sokin... No mutta! Se siitä. Hopeanuoli-foorumi on yhä ainoa ystäväni. ;^;

Haluaisin tehdä postauksen mun hahmoista! Mut niitä on liikaa. Mietin et jos jakaisi jotain aihepiiriä ja sen mukaan... no jaa. Oikeasti en varmaan jaksa ollenkaan. Mietin aina aiheita mistä haluisin kirjottaa, mutta sit en kirjoita. :D Tai jätän vaan luonnoksiin.

No, siinä tämänpäiväinen Detrah puhuu turhia-annoksenne, olkaa hyvät!

2 kommenttia:

  1. Voit taas laittaa mut joskus vastaa niihi replyihin ja kommentteihi :: DD Se oli nii hauskaa. En kato omiani saa tarpeeks, ni leikin suosittua vastaamal sun viesteihi n__n No ei, autan vain sua!

    Sun pitäs kirjottaa tänne enemmä OnO Tai sit ees näyttää mulle niit asioi, mitä kirjotat. Sun blogi on kiinnostava! Tykkään sun kirjotustavastaki nii paljo. Ihanan rento n__n Muutenki sul on kivoi juttui ja mielipitei asioihi jne *kannustuspuhe*

    Ja minä viihdyttäsin laatuseurallani, mut et ole paikalla sitte, ku minä olen! ;n; Mut olen samaa mieltä foorumin kanssa. Tollane inside meininki ei ole koskaan mun juttu u__u (ehkä kun olen outsider aina!) Mut tykkäisin enempi keskustella asioista. Junou junou.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nii pitäs. XD Työllistän sut mun reply-vastaajana.

      Nii varmaa pitäiski, mut oon huono puhumaan niitä näitä. D: Tästäki kirjotuksesta jäi monta asiaa pois, mitä mun oli tarkotus sanoo. >'D Nojaa. Täytyy yrittää kuitenkin saada vähän enemmän tekstiä aikaan.

      En oikee jaksa tääl olla meses ku seilaan nii paljo paikast toisee, ja muutki käyttää konetta nii meeeääh. D8 Ja joo hmm nii! :D En oikee tykkää et foorumilla tulee jotai porukoita, ois kivempi että kaikki ois samalla tasolla tai näin, HMMH. >'D En osaa selittää. Habla ha bla.

      Poista