tiistai 18. syyskuuta 2012

Vastauksia Osa 1!

Kiitos kysymystulvasta! Vastaan osissa (jos lisää ees tulee, kyynel), ettette joudu lukeen liikaa kerralla.

Anonyymien kysymykset laitan yhteen syssyyn, tuntuisi vähän hoopolta olla "Anonyymi 1, Anonyymi 2" jne. :D

Anonyymit

 Kenen kanssa viihdyt parhaiten? (Nemoa ei saa vastata)
- Nem- EEEII. No siis, itseni kanssa. En oo kauheen sosiaalinen ihminen, enkä jaksa seuraa hirveen pitkään. Mukavinta on olla rauhassa itekseni tekemässä omia juttuja. Mutta laatuseuraa on ehdottomasti Tydii, Johis ja Berneri. <3

Mikä on lempijuomasi?
- Kokis! Se on ainoa oikee addiktioni, rupee pää särkemään jos ei kolmeen päivään saa sitä. övö Tämän lisäksi RedBull, mutta se on sellanen... spesiaali-juoma. Kokis on sellanen mitä vaan kittaan ja kittaan ja kittaan. 

Mikä inspiroi sinua?
- Kaverit ja mun hahmot. Piirrän yleensä toisille arttia koska haluun tehdä ne iloiseksi. :D Ja sit tykkään piirtää inside-juttuja ja kaikkee mitä ollaan kavereiden kaa tehty. Ja omat hahmot tietenki silleen, et haluun piirtää niiden persoonaa ja elinympäristöä ja tarinaa.

Oikea- vai vasenkätinen?
- Molempi! Piirrän ja kirjotan kyllä vasurilla, sitä tässä kai meinataan enimmäkseen. :>

Oletko koskaan tehnyt suuria muutoksia alter egoosi?
- Sen korvat oli ekana pystyt ja niissä ei ollut läikkiä. Lisäksi sille tuli kraka (ekana oli vihreä huivi), hattu ja otsaharjas myöhemmin. Plus tietenkin se, että ihan aluksi se oli lohikäärme. XD

Mikä piristää sinua, kun olet allapäin?
- Anime! Olen hieman säälittävä...

Kutiatko?
- Juu. ;-; Ei saa kutittaa. Tuun tosi väkivaltaseks.

Osaatko viheltää?
- Osaan, ja oon siinä hyvä. n__n Berneri nauttii vihellyskonserteistani päivittäin.

Mitä tahtoisit nähdä vähintään kerran elämäsi aikana?
- Welsh corgin puujaloilla.

Biisi, joka saa sinut hymyilemään?
- Öyff.... ei mikään taida saada. :'c

Mitä tykkäät piirtää eniten (jos koiraeläimiä ei lasketa?)
- Lohikäärmeitä!

Minkä kokoisia (pikseleinä) sun piirrustukset yleensä on kun piirrät tietokoneella?
- Pienemmät on yleensä noin 800px leveitä, isommat 1200. Korkeus vähän riippuu.

Miten keksit nimet hahmoillesi?
- Hauskoista sanoista, fiktiivisiltä hahmoilta, kavereiden koirilta jne jne jne.

Paras juusto?
- Halloumi. OvO

Lempi fiktiivinen/set hahmo/t?
- Ihan suosikeita en tahdo sanoa koska olen PIHTARI. Mutta Tydiin Jaide on suuri suosikki... anteeks, oikeita suosikeita en taho sanoa, ni en voi oikeen vastaa. >'D

Kuulutko johonkin "fandomiin" ja mihin?
- Öä öä. No lasketaanko yaoi ja anime fandomeiks? Vai pitääkö olla joku tarkka sarja? Tykkään aika monista sarjoista, mutta lähinnä fanitan kyllä hiljaa itekseni.

EIKUN HEI. :D Ginga! Ginga-fandomiin kuulun ja olen siinä aktiivinen.

Lempikieli?
- Enkku ja japani koska olen stereotyppinen kakkapää.

Sesis

Mitä sä vihaat?
- Sitä jos mun ei anneta olla sillon ku haluun olla yksin. Mua rupee vituttaa ja muutun töykeeks ja rupeen mahdollisimman apaattiseks et mut haluttais jättää rauhaan ku oon nii paskaa seuraa. XD

Mikä saa sut tosi onnelliseks
- Nemo! Se ku se nukkuu mun sängyssä, ja ku se käpertyy nukkumaan nii et sen pää on tyynyllä. Se ku se on nii ilonen ku tuun kotii pitkän ajan päästä! Nemo Nemo Nemo Nemo Nemo.

Mitä on ruminta/kamalinta mitä sulle on sanottu?
- Varmaa se et mul ei oo tunteita! Koen olevani jotenki tunnevammanen, en osaa käsitellä enkä ilmasta niitä ja pidän sitä jotenki nolona, jos ilmaisee jotain SUURIA TUNTEITA. XD Mut kyl mul silti on ne, ni jotenki se tuntuu iskulta vyön alle, et sanoo tollee!

Sit kans se, jos kuulee et ihminen josta ite pitää ja joho luottaa, on puhunu jotai pahaa selän takana. :D

Sinkku vai varattu? Kenen kanssa?
- Varattu! Tydiin. :>

Sano 5 asiaa mitkä on sulle tosi tärkeitä.
1. Nemo.
2. Tydii.
3. Tietokone
4. Kaverit
5. Piirtäminen ja animointi.
Nää ei ollu missää järjestyksessä, vaikka numeroitu olivatki. ovo

Sano 3 suosikkias sun omista hahmoista.
Tää muuttuu sen mukaan mitä hahmoa "käsittelen" millonki, mutta tässä tän hetken. :D
1. Devia
2. Kisme
3. An

Mitä asiaa et voi koskaan unohtaa?
- Sitä et mä en saa olla mun isosiskojen kaa tekemisissä enää, mut mun pikkusisko(puoli) saa.

TheCollie

Onko sua ikinä kiusattu ? Tai ootko sä ikinä kiusannu ?
- On kiusattu, oon kiusannu! Mua kiusattiin ensinnäki sillee, et kaverit nälvi, ja jätti porukasta pois ja kaikkee tällasta. Tolleen kiusasin itekki, sellasella "silmä silmästä"-meiningillä. Välillä oli tosi karua. Mut mua kiusas kans iha muuten vaa meidän luokkalaiset tytöt, ja ilmesesti musta puhuttiin ihan yleisestikin, koska joskus kotimatkalla mulle huuteli jotkut ihan tuntemattomat tyypit kaikkee. Ja mun pyörä heitettiin kerran ojaan. ;-; Ja potkukelkka rikottiin.

Entä mitä rakastat?
- Nemoa. n__n

Mikä on kamalinta mitä sulle ikinä tapahtunu?
- Varmaan just toi et mun äiti ja isäpuoli eros, ja menetin puolet perheestä siinä. ... Ja sit kaikki ne kerrat ku porautin mun hampait ilman puudutusta koska olin IDIOOTTI. övö

Mitä sä odotat tällä hetkellä eniten ?
- Viikonloppua, et voi vaan rauhas datailla!

Kumpi "aloitti" seurustelun, sinä vai Tydii (Tai niinku kenen idea jne.)
- Joka kerralla minä! Mä oon se joka aina poikkas suhteen kans.

Mikä on lempi (konsoli/tietokone) pelis?
- ÖvÖ Super Smash Bros. Melee ja Brawl! Okami! Paper Mario: Thousand Year Door! Ikaruga! Pocky ja Rocky! Haunting Ground! Hiiripeli! Mario Party! Spyro kaksinpeli! AAAAAAA PELEJÄÄÄÄ. <3

Miksi aloit piirtää juuri koiraeläimiä?
- En itse asias alkanu! Rupesin piirtämään lohikäärmeitä ihan ekana. Löysin kaikki nää koirasarjikset netistä, esim Villikoira Varjot ja Akafer's Sitet ja Oswald's Storyt jo sillon, mut tuntu et koirat oli nii VAIKEITA. No, sitte löyty esim Dragon Fever ja... Dragon.. Tear? Ja ne sai koittamaan lohiksia. Akafer-sarjista ihailin nii paljon et halusin koittaa koiria.

Minkä ikäisenä sait Nemon?
- Mä vai Nemo? XD Nemo saatiin ihan pentuna, perus luovutusikäisenä. Ja Mä olin... taisin olla ysillä kun se saatiin.

Entäs minkä ikäisenä aloit animoida?
- Se oli vuonna 2008, eli mä olin. Kui vanha olinkaa. 16? 17?

Kumpi on kivempaa: animointi vai piirto ?
- Animointi. :> Tuntuu että siinä saa aikaan jotain hienompaa ja suurempaa ja kauniinpaa.

Millä tavalla luokitelet ihmiset kavereiksi/ystäviksi (netissä) ?
- Öh äh äh. VAIKEE SANOO riippuu ihmisistä. Jos pidän jostain, miellän sen tosi nopee kaveriks. En tarvi mitää mese-jutteluita, välil ihastun (en sillee ihastu ihastu...) ihmisiin iha vaa sen perusteella miten ne kommentoi mulle Devassa. :D

Lisää kysymyksiä saa yhä vain laitella!

2 kommenttia:

  1. Noniin, vittu mähän kysyn tän mitä aattelin koulun ruokalassa. XDD Ei saa pilkata tai lyön!

    Mene nyt pois siitä takaa pyörimästä tai en saa tätä koskaan kirjotettua! Noni.

    Mikä on sun lempi-Ezios peleissä?! :---DD
    AC2, BH vai Reve. v_v Ja ihan ulkonäön ja pukujen mukaan, ollaan nyt vähän pinnallisia!

    Ps. Unohdit pelilistasta yhen tärkeen. JOURNEY.

    Pss. En nauti vihellyksistä vaan kärsin ikuisen kadotuksen liekeissä! :---(

    VastaaPoista
  2. Näitä oli kiva lukea o u o Ja saada tietenkin noihin mun kysymyksii vastaukset >'D Ja muuten mullaki on toi sama juttu animoinnin ja piirron välillä, mut mulla ei kuitenkaa oo ikinä jaksamusta tehdä luonnos-animaatioita enempää :c Pitää yrittää aktiivistua ens vuon XD

    VastaaPoista