torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukalenteri





Blaa en enää koskaan kirjota blogiin. :D En ole blogi-ihmisiä, selkeästi.
Mutta ajattelin nyt tehdä joulukalenterin tänne, että saisitte jotain luettavaa. Tietenkin aiheen pitää olla mahdollisimman itsekeskeinen että voin paistatella omassa loistossani, joten kerron joka päivä yhden asian itsestäni! Koitan kertoa siitä myös vähän tarkemmin, enkä vaan jotain pintapuolista "tykkään auringosta koska se lämmittää"-tyylistä hahaha. :D Kaikki päivitykset tulee tähän samaan postaukseen.

1. Luukku
En tykkää hengittää suun kautta. Mitä sitä turhia kursailemaan, kerrotaan kaikki friikkeilyt ensimmäisenä! :D Tää juontaa juurensa joskus ala-asteelle, kun katottiin Olipa Kerran Elämä-videota, missä selitettiin jotain että nenän kautta hengittäessä ilma puhdistuu paremmin tai jotain, en muista. Siitä kuitenkin jäi tää pakkoajatus, et suun kautta hengittäminen on jotenkin tosi epähygienistä. Tiiän et se on suurimmaks osaks mun pään sisällä, mut ei se auta. :D Tuntuu silti tosi epämukavalta. Onki suuri ongelma, jos on nuha ja nenä tukossa. >'D

Mulle pinttyy muutenkin näitä ajatuksia. Esimerkiksi pariin vuoteen en pystyny syömään kanaa, koska olin terveystiedon kirjassa nähnyt kuvan keuhkoista, ja se kuva muistutti mun mielestä kanaa. :D Aina ku söin kanaa en voinu lakata miettimästä et "Maistuukohan keuhkot tältä". Nyt toi on vähän laantunu jo! Toisin ku hengittämisjuttu.

2. Luukku
Piirrän hitaasti ja kokoajan. Välillä ärsyttää niiin paljon tää mun oma hitaus. :D Kestää monta tuntia tyyliin lineartteja tihrustaa. Harrastan myös sitä, että piirrän kuvaa pitkään, sitten huomaan etten tykkääkkään niin alotan sen alusta uudestaan. n__n Niin kävi taas tänään, niinku Tydii sai todistaa. Lisäksi on sekin, että kun oon tyyliin kolme päivää nyhränny samaa kuvaa, ja se on vihdoin valmis, ni oon nii kyllästyny kattomaan sitä et se ei näytä enää hyvältä. :'D Sit jos katon parin päivän päästä kuvaa uusiks ni se näyttää jo paremmalta, ainaki useimmiten.

Toinen asia on, et piirrän koko ajaannrghh. EN VOI LOPETTAA. Varsinki nyt parina päivänä oon vaa pyöritelly parii kolmea kuvaa tehden jokasta vuorotellen, ja vielä alotin uuden kuvanki että saisin jonglööraa noiden kans viel vähän enemmän. :D Koulussaki teki aina niiii mieli piirrellä vihkoon vaan. En tajuu niitä ihmisiä jotka on monta vuotta piirtäny aktiivisesti, ja sitte ne vaan... lopettaa. Miten voi lopettaa!? En ikinä pystyis, olen koukussa. HUUMETTA sitä tämä on. 

3. Luukku
En tykkää suklaasta! Mahdollisimman mitättömiä faktoja, hahahaha. :D No ehkä vielä joskus keksin jotain kiinnostavaa. Mutta niin!  Jossain aina välillä lukee miten on suklaaseen addiktoitunut, tai että välillä tulee kaaauhea suklaan himo. Mulla ei koskaan tule. u__u Ainakaan tavallista suklaata, harvoin mitään muutakaan. Se maistuu jotenkin möh, ja tulee kauhea janokin.

Ei suklaa siis pahaa ole, mutta ei se kauhean hyvääkään. :D Konvehdeista en tykkää esim yhtään. Valkosuklaa on ainoa suklaa mistä tosissani tykkään! OuO Myös Ahaa-patukat on hyviä, niitä tosin en jostain syystä koskaan osta...

4. Luukku
Iik, meinas unohtua tän päivän fakta! Mutta pelastan kasvoni viime hetkellä.

Eli siis joo, mun lempieläin on hai! Ennen oli hyeenakoira, mut kyl toi hai on tainnut lipua ohi. :D Tykkään siitä miltä hait näyttää, ne on kauheen kiinnostavaa katottavaa. Tykkään kattoa hai-dokumentteja ja ettiä niistä tietoa! Musta on väärin et ne on oikeesti niin paljon kiltimpiä, kun se kuva, minkä media on niistä antanu. D: Niitä pidetään niin pahoina, vaikka ei ne oo. Yhyhyhy.

Jos haista pitää valita suosikki, ni ottaisin tiikerihain!

5. Luukku
Mulla ei ole ajokorttia! En tiedä miks tätä kysytään multa niin usein miiteissä ja coneissa... :D Miks se on nii tärkee olla? On pikkuhiljaa ruvennu tuntuu et teen oikeesti jotai syntiä ku en oo käyny autokouluu, ku yleisin vastaus mitä tohon saan on "MIKS". Mitä mä sillä kortilla tekisin ku ei ole autoa? Heiluttelen naaman edessä vai? :D Välillä toiki kysymys muotoillaan et "Onks sulla autoa?", eli ilmesesti sellanenki pitäs olla. u__u Ne MAKSAA, ei mul oo rahaa. Kustantakaa te mulle, ni sitte.

6. Luukku
IIK. ÄÄK. Kymmenen minuuttia aikaa! :D Vielä ehtii! Otin ton otsikon pois, kun en jaksa koitta keksiä/muotoilla niitä. Poistan noista muistakin, kunhan jaksan.

Mulla on aina hattu päässä, ku oon ulkona. Ei Detrahin hattu sentäs kuitenkaan, vaan enemmänkin sellanen... lätsä? :D En tiedä. Hattu. ;n; Tulee aina outo ja alaston olo ilman sitä. Hieman hattuhistoriaa: Ennen tätä nykyistä hattua, mulla on ollut kaksi muuta päähinettä mitä aina käytin. Eka oli valkoinen lippa, mut se oli vähän gay kun ei voinu talvella pitää. Sit oli samantapanen ku toi nykynen, mut isompi, ja siin oli lippa alempana. Muistan kerran ku unohdin sen kotiin ni oli iha IHMEELLISTÄ ku näin taivaan. :DD Muutenki näkökenttä oli iha luonnottoman laaja.

Lipallinen hattu on nii kätevä ku voi vaa laskee päätä ni ei tarvi kattoo silmiin ketään, ketä ei tahdo.

7. Luukku
Täst kello yhdestätoista on selkeesti tullu virallinen joulukalenteri-aika... u__u' Nojaa.

Öääh mitäs keksisin. Naksuttelen sormien niveliä oudolla tavalla? :D Yleensähän ihmiset naksauttaa sormet niinku tosta.. tyvikohdasta, missä kämmen alkaa. Nivelet mitkä mä naksutan, on ne ihan sormenpäässä olevat! Kierrän sormenpäätä sivulle ja se naksahtaa. >'D Tätä kirjottaessa oli heti pakko naksuttaa ne. Myös varpaita naksuttelen!

Tydii inhoo sitä ku naksutan sormii, mut sit se ite oikee KRUNTS naksauttaa oman niskansa. >:I Mokoma hypokriitti.

9. Luukku
Tykkään animesta. Mangasta myös, mut sitä luen huomattavasti vähemmän. Mun lempianime on Yu-Gi-Oh! :D Korttipelit ja hiukset aijai. <3 Zexalia en oo viel kattonu, mut toistaseks GX on sellane mist en vaa pidä. ;n; Yritin nii kovasti, katoin montakymmentä jaksoaki sitä, mut en pysty..! Siin ne korttipakatki oli nii veemäisiä. Tennis-pakka? Panda-pakka!?
Come on. Kaiba-man. :---DD HAAHAHA. Okei nyt lopetan.


Mun lempigenre sitten taas animeissa on varmaaaan urheilu tai sit kaikki nää mainstream-animet? :D Jos mangasta taas puhutaan, ni lempigenre on yaoi, lol. Lempimangaa ei kai ole...? Ei tuu mitään mieleen ainakaan nyt! Mangat luen lähinnä kerran lävihte ja sit joskus saatan myöhemmin selailla hyviä kohtia, animua taas katon monta kertaa uusiks .


9. Luukku
Tänään mahdollisimman mitätön fakta... :> Mul alkaa ideat loppumaan.
Ku kirjotan koneella, ni käytän isojen kirjainten kirjottamiseen aina caps lockia.Useimmat käyttää shiftiä? :D Kauheen suuri vaiva pitää kaht nappii samaan aikaan pohjassa. u__u Tai siis, teenhän mä kaikki ! ? ; : -merkit silleen kuitenki, mut.. :D ERI ASIA. En mitenkää osaa käyttää shiftii isoihin alkukirjaimiin esmierkiksi. Koitin äsken, ei oikeen sujunu. :D 



10. Luukku
FFFUUU mun kaveri jäi eilen auton alle. Mut ilmesesti ainoo mikä otti kunnol damagea, oli toinen jalka. ;u; Mut sit se homo kuski ajo viel karkuun. Pelle.


Mutta mutta, faktan paikka! Mul on ihan törkeen huono ihmismuisti netissä. :D Unohdan kaikki nimimerkit tosi nopeesti, ja mun tossa "yleisessä" mesessä on paljon ihmisiä, joiden kanssa juttelen aika usein mesessä ja näin... mut en tiedä keitä ne on. :> Että en tiedä onko ne Youtubesta vai Devasta tai mistä. :D


Jos muistan sut, ni on aika hyvät mahikset et pidän sua joko kaverina/ystävänä, tai sit ärsytät mua. >'D Noi on ne, mitkä aina painuu mieleen...


11. Luukku
Tää tulee nyt vähän myöhässä mut EI HAITTAA, ainaki tuli. :D


Kaikki tietää Nemon, mut meillä on ollu iha kauheesti muitaki eläimiä sen lisäks! Meillä on/on ollu:


- 10 koiraa: Lotta, Popo, Nelli, Milizza, Nette, Nala, Jerri, Otto, Roosa ja tietenki Nemo! 
- 5 kissaa: Mopo, Kisu, Piki, Viivi, Aliisa ja Miiru.
- 5 kania: Puppe, Pörrö, Nuppu ja kaks muuta, joiden nimiä en muista. Nöpö ja... joku. Ehkä.
- Ainaki 3 hamsteria, en oo iha varma onko enemmänki: Ninni, Viivi ja Pörrö, tai joku sellanen. 
- 13-14 marsua: Lumikki, Namu, Vili, Iita, Pumpuli, Hipsu, Tiitus, Sofia, Lyyli, toinen Vili, Manta, Otto, ja yks vauva jolle ei annettu nimeä. Musta tuntuu et Namullaki ois ollu viel yks vauva lisää, mut en oo iha varma. 
- 2 gerbiiliä: Laku ja Lakritsa


Sit akvaario joskus oli, mut se nyt ei varmaan laske. :D KAUHEE noit marsui on ollu paljon. >'D En oo ees tajunnu, vaik nytku miettii nii melkeen ainahan meil on ollu niitäki kotona. Aika kiva ku samat nimet vaa kiertää eri eläimil. :>


Mut joo, siin tais mun mielestä olla kaikki. Äiti on tosi eläinrakas, kuten huomata saattaa. :D


12. Luukku
FFUUU fakta fakta fakta... Oon monille hedelmille allerginen? Esimerkiksi omena, päärynä, nektari, persikka, luumu... Tyhmintä on et tykkään noista jokasesta. D: Yleensä syön niitä siltikin, ja kestän oireet. Paitsi omenan kanssa oon vähän luovuttamassa, alkaa tuntua et ne allergiaoireet voittaa hyvän maun.


Eläimille en onneks oo allerginen!


13. Luukku
Asuin 9-luokan loppuun asti äidin luona Turun lähellä, sitten muutin tänne isän luo Helsingin lähelle. :> Ja täällä oon asunu siitä asti hoho.



Simppeli fakta nyt, ku en jaksanu keksiä. :D


14. Luukku
Hups, unohtui ihan kokonaan! >_< Muutenkin alan lipsua. :D Noh noh...


Ennenku piirsin koiria, piirsin lohikäärmeitä. Aika moni tietääkin et Detrah oli ennen lohikäärme! Mulla oli myös niinä aikoina mun eka sarjis, lohikäärmesarjis. Siinä muistaakseni oli juonena, että kolmen lohikäärmepoikasen kimppuun hyökkää joku musta pahislohikäärme, ja yksi niistä sisaruksista katoaa siinä rytäkässä. Sitten kun tää kadonnut poikanen rämpii takas kotiin, ni se näkee muut lohikäärmeet nauramassa jollekkin, ja luulee et ne on ilosia kun se muka kuoli. XD Sit se suuttuu ja siitä tulee pahis. Oih draamaa.


Detrah oli tossa sarjiksessa hahmona, mut sillä oli joku outo nimi siinä. En saa päähäni mikä. :D De-jotain. Sen jälkeen en oo Detrahia enää sarjiksiin laittanut!


15. Luukku
Jatketaan sarjislinjalla! Kerron mun muutamien sarjisten juonia. :D Suurin osa on tosi tosi vanhoja, joten odotettavissa on kunnon helmiä... Ja varautukaa siihen et samat nimet pyörii PALJON ympäriinsä. :D Olen uskollinen hahmojen kierrättäjä.  

Portti
Mun eka pitkä koirasarjis. Päähenkilönä on Husky-niminen husky.... >'D Sillä oli joku kunnon nimikin, mut se esittelee itsensä rotu ensin, ni kaikki vaan rupeaa kutsumaan sitä Huskyks, tai jotain. Kaks koiraa, Luka ja Husky, karkaa omistajansa luota koska se kohtelee niitä huonosti. Ne liittyy isoon susilaumaan jota johtaa Sanjius-niminen susi.

No, kilpaileva susilauma sitten haluaa Sanjiuksen lauman reviirin, ja niillä on apuna..
lohikäärmeitä. >''DD Joten voi ei, Sanjiuksen lauman sellanen joku vanhussusi, Haapa tai joku tollanen, avaa ulottuvuusportin... :> Mistä ne menee toiseen ulottuvuuteen. Ha ha hahaha.... . . Sitten ne tapaa siellä taikasusia, esimerkiks Korpin johon Husky rakastuu! Ja sit siin on kaikkee pientä sählinkiä, mut ne tuo sielt toisest ulottuvuudesta Hoxuksia (sellane ihme liskolaji) ja näitä hienoja taikasusia ja sit tulee iso lopputaistelu.

Yhyhy. :''> TAIKASUSIA. 


Luka
Nimien kierrätys alkaa... :D Luka on tyyliin mun joka sarjiksessa. n__n En tiedä miksi... 

Lukan isä on sitä kohtaan väkivaltainen (kiertävä teema!), ja näin. Sitten sattumalta yks demoni tappaa sen isän, ja menee Lupen pantaan..? En muista miten se oli, mut se demoni pystyy muuttumaan kaulapannasta aseeks, ja koiraks sit sen jälkeen. Lupe on kauheen kiitollinen sille demonille ku se tappo sen isän, ni se antaa sen määräillä sitä. Ne muistaakseni etti toisia demoneita, tappo niitä, ja keräs niiltä jonkun tärkeän esineen tai jotain.

Anteeks, vaikka tää on uudempi ku Portti, ni jotenki mulla ei koskaan ollu mitää selkeää juonikuviota. :D Mut sen muistan, että Luka tapaa susilauman jonka johtaja on, tättärää, Sanjius. :D Laumassa on myös Kompi, joka on pelkuri ja kiusattu, ja Tenka, Sanjiuksen poika. Hukkiksen väki alkaa kasaantua...


Hukkateillä
Mun uusin sarjis! Kertoo Romdeosta, joka joutuu susilauman mukaan. Lauman johtaja on, you guessed it, Sanjius. :D Lisäksi laumaan kuuluu Sanjiuksen pojat Tenka, Ransan, Senna ja... Levi? Sitten myös Anra, Aivan, Ralvaru, Kompi ja Lupe (joka on sama asia kun Luka, lol). Loppu sarjiksesta on vaan sitä susien elämää, ja sitä miten Romdeo sopeutuu siihen.

16. Luukku
Anteeks, Tydii tuli meille ni tää nyt vähä jäi! D: Mut laitan nyt kaikki rykelmässä. 

Tykkään siveltimistä, ja tekee aina mieli ostaa niitä jos satun kaupassa näkemään! Ennen oli viel tyhmä, ku en ees käyttäny vesivärejä, ja silti oli iso kasa siveltimiä... >'D Nyt onneks omistan vesivärit ja käytänki niitä, nii en tunne oloani ihan yhtä tyhmäks. Ihan.

17. Luukku
Oon syntyny kauheen myöhään! Ärsyttää ku kaikki juhlat pakkaantuu tänne loppuvuoteen. :D Esimerkiks jos haluis jotain isompaa ni ei voi olla silleen "no, ootan synttäreihin", ky ne on jotain 7kk päästä. Ja Jouluki tulee siinä samassa rykelmässä! Plus oon aina kaikista nuorin. u___u Yhy.  
 
18.Luukku

En keksi mitään! :C Miks tää on nii vaikeeta. Tydii käski mun puhuu rasvasta. >'D OKEI. 

Mul on atooppinen iho, ni se on kauheen kuiva kokoajan. Joten kannan tollast rasvapurkkii mukana kokoajan. :O Ilman sitä KUOLEN ja kuihdun pois. No en sentään, mut olo on kyl tosi tukala ilman sitä. Lääkärit suosittelee mulle aina niitä paksuja Decubal-rasvoja vai mitä ne on, mut ne vaan tekee ihosta sellasen... kamalan. :C Iho vaan hautuu rasvakerroksen alla yyh. Eriol on paras rasva, sitä käytä. 0v0 


Olipa hyvä aihe haahaha! 


19. Luukku
Oon ylpee siitä, et musta on pitämään huolta omasta koirasta! Tai siis, mä muutin kotoa aika pian sen jälkeen ku nemo tuli meille. Sen ei ollu tarkotus olla mun koira, mut jotenkin se vaan sit oli. Nii hoidin ja vein sitä ulos vaan ne viikonloput/lomaviikot, mitä äidin luona olin. Tiesin et se on tietenki erilaista, ku se koira on meillä kokoajan. Plus nemo oli ulkokoira, ni huolestutti et miten se sopeutuu sisälle.

MUTTA hyvin olen jaksanu ja hyvin on sujunu. n__n On jotenki kiva etten oo sellane pentu joka ruonaa eläintä ja sit ei jaksakkaan hoitaa, vaikka vähän huolestutti et entä jos olenki. Eniten oon ylpee etten pettäny omaa käsitystä itestäni, ja vaa heivannu koiraa toisten harteille. :>

Oon kans meidän perheest ainoo lapsi, joka on näin vastuuntuntoinen eläinten suhteen! Mun isoveli haluis jonku kalliin rotukissan, vaik se on iha kauheen pihi, eikä varmana jaksais ees kattia hoitaa. :D Ja mun pikkusisko ruinas kaaaauan koiraa, en tiedä haluuko se vieläkin. Tuskin, ku ei se ees Nemoa jaksa viedä, ni mite voi jaksaa jotain toista koiraa, mitä mä en oo lenkittämässä. :D Noilla kahdella on vähän sellanen "pelkät rapsutukset ja leikit voin ottaa, mut ei niit ikävii asio jaksa tehdä". Kiva etten ite oo sellane. OvO 

20. Luukku
Mun silmissä on... jotain... XD Miten selittäisin sen. Siit asti ku muistan, mul on näkökentäs ollu tollane.. häiriö? :D Ööh. Tollanen läpinäkyvähkö juttu lipuu silmien eessä aina. Vaik en mä sitä aina huomaa/kiinnitä huomioo. Yleensä huomaan sen ku luen jotain, ku on valkonen tausta ni se erottuu hyvin. Tänään huomasin et nyt on tullu toinen tollanen. >'D

En osaa kauheen hyvin selittää millasii ne on. :c Tuntuu (tai siis näyttää, eihän noi miltään tunnu) et ois silmän pinnalla jotain. Mut tiiän ettei oo, ku toi on tosiaan ollu kauan kauan kauan. :D Ois ihme jos ei ois lähteny pois. Mietin kans jos ois joku haava tjn en tiiä, mut ei se sitäkään voi olla kun jos katon esim oikealle, nii toi juttu jatkaa liikettä sillonki ku silmät ei enää liiku. XD

En tiiä onks tää jotenki yleisempi juttu, ja et onks tällä joku nimitys! Vai onks ne vaan jotain randomei. Välillä seuraan niit katseella ni mietin et näyttää varmaan tosi fiksulta, kun eihän muut nää mitä mä katon. >'D Silmät vaan vispaa joka suuntaan HAHAH. En julkisil paikoil kyl ees tee tota, sattuneesta syystä. n___n


21. Luukku
Juon oudosti. Muistan minkä takia alotin juomaa tällee miten nykyään juon! :D Kokiksessa oli joskus pienenä lapsena mun mielest nii paljo hiilihappoi et vedet nousi silmiin. Ni kehitin ovelan tekniikkani. u__u Ja voin kertoa et se ei vähennä hiilihappoisuutta... Mutta jäi ikuisesti. 

Juon siis sillee et vetäsen nesteen kielen ja kitalaen välistä oudosti. :D Se on aika hidasta, enkä voi juoda paljoo kerralla, mut se on paras tapa juoda. Ei maista mitää, jos juo normisti! Mut jos juotava alkaa olla lopussa, ja vetäsen vahingos ilmaa juotavan mukana, kuuluu kauheen kova TSUK-ääni. :---DD

Uudes seuras en kehtaa juua normaalisti. ;n; Tai siis mun normaalisti, juon nimenomaa niinku muut.


22. Luukku
 Yks mun lempinimistä mist tykkään, on Limppu. :D Se lähti alunperin siitä kun... u__u Kerroin Rozalelle ja Yorukolle Skypessä traagisen tarinan siitä, miten luulin pitkään että Kaunottaressa ja Kulkurissa se Kaunottaren omistaja sanoo lapselleen "Nuku hyvin, kultalimppuni". Vaik se on kultalintuni. :D No siitähän riemu repesi, ja olin niille kahdelle siitä lähtien Limppu... Rozale ei  oo varmaan moneen vuoteen kutsunu mua Detrahiks. Aina Limppu.



Transformicen myötä pari muutaki kutsuu mua välillä Limpuks, vaik suurimmaks osaks se on kai noiden kahden... yksinoikeus. 


23. Luukku
Syön hitaasti, ja oon tosi nirso. Tydiin mukaan syön myös oudolla tavalla. :c Tai siis joitain ruokia syön oudosti. En keksi mitään esimerkkiä! D: Mut oon super hyper nirso, pelottaa aina mennä muiden luo jos ne laittaaki mut syömää jotai kauheet. :0 Plus jos ruuas on sitkei kohtii ni kuolen, niinku Tydii sai kerran nähä ku yökkäilin vaa ku piffes oli sellane sitkee kohta. n__n Ha ha ha... 


24. Luukku
HILJAA olen ajoissa. Enkä jaksa kirjottaa yhyhy. :C 


Mulla oli joskus aika paha sosiaalisten tilanteiden pelko. Ei ole enää, lukiossa kaverit poisti sen. Ja nyt olen ylpeä kun pääsin siitä eroon. n__n Ainakin suurimmilta osin! 

39 kommenttia:

  1. Ei hätää, kaikki tietää jo valmiiks, et oot friikki! n__n

    Mut jee, joulukalenteri! Tämä täyttäkööt tyhjiön sisälläni, kun mulla ei sellaista ole. Plus saan lukea sun juttui plokista, joka on super kivaa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla n__n

    Ihana kuva btw!

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi kiva kun kun teit tän jutun! o3o

    Mun mielest...oon kuullut ite joskus pienenä kans jotai, että nenän kautta hengittäminen on turvallisempaa tai vastaavaa en tiiä! :--D

    VastaaPoista
  3. Mäki muistan, et oon pienenä kuullu jotai siitä, et kannattaa mieluummin hengittää nenän kautta xD Talvella sillä oli kans joku "suuri" merkitys, mut en muista oikee muuta :O

    VastaaPoista
  4. Tydii: Totta! EI SIIS HUOLIA. En voi menettää mainetta koska sitä ei ole.

    Laura: HAA muutki muistaa sen. :D Ehkä elän pidempään nyt sitten hahah. Tuskin.

    Neonspider: Ai siit on oikeesti jotain minimaallista apua? XD Hahaha JES.

    VastaaPoista
  5. Hei vähänkö hyvä idea toi kerron joka päivä jotakin itsestäni-joulukalenteri! :--D
    Saanen pölliä idean? C:<

    Ite kyllä varsinkin näin talvella, hengitän suun kautta, ku nenä vuotaa 24/7. :---D

    VastaaPoista
  6. Joo, vie vain! VIE TUHKATKIN PESÄSTÄ. Noei. :D

    Talvisin mäki hengitän välillä suun kautta! 8D

    VastaaPoista
  7. Olin iha varma, ettet muista kirjottaa! Mut olin väärässä, anna anteeksi epäilyni u__u

    "Lisäksi on sekin, että kun oon tyyliin kolme päivää nyhränny samaa kuvaa, ja se on vihdoin valmis, ni oon nii kyllästyny kattomaan sitä et se ei näytä enää hyvältä. :'D Sit jos katon parin päivän päästä kuvaa uusiks ni se näyttää jo paremmalta, ainaki useimmiten"
    THAT'S SO TRUE! u__u

    Mä oon vaa ylpee, et oot noi ahkera piirtämää o3o Vaik mitää et valmiiks saiskaa, ni ainaski teet kokoajan, haha! Tosin nyt oot kyl saanu hirmusel tykityksel kuvii valmiikski.

    VastaaPoista
  8. Mäki piirtelen aina vihkoo, ja ihmettelen et miten mun koulunumerot ei laske, ku ne kannet on melkee harmaat, ku oon piirrelly niihi nii paljo lyijärillä! :''D

    Huumetta, sitä tosiaan.

    VastaaPoista
  9. Tydii: Olen TULESSA. Tietenki siis pitää heti lähtee äidille. :---DD AINA NÄIN.

    Nemo: Mul oli aina sivujen reunat täynnä, välil kans käänsin vihon vikan sivun ja suhrasin sen täyteen. : D Lukios ei onneks vihkoja tarkistettukkaa nih.

    VastaaPoista
  10. Hait on ihan sairaan pelottavan näkösiä :'D MIKSEI SUN LEMPIELÄIN OLE MARSU?!

    Mun söpöt tuli ilosesti vastaa, ku tulin kotii <3 Sun hais ei varmana tekis nii. Se söis Lunan.

    Okei sun hai on söpö. Annan sulle hain joululahks

    Oon mä sittenki väsyny.?

    VastaaPoista
  11. Se oli nii hauska ku katottiin sitä Shark City-dokkari-ohjelma-mitälietä! ::DDD "No hah, onpa aidon näkösii." "...Laura, ne on oikeit haita". :----DDD HAAHAHAHAA.

    Mä en tiedä mitä Luna tekis mun haitankissa, mut jos se kerran on tunkenu mun hain altaaseen, ni se ansaitsi kuolla.

    Anna hai. o3o Aijaijai hai hai hai.

    VastaaPoista
  12. HILJAA!! >'D Ne näytti nii epäaidolle.... . .
    Ja Luna ei ansaitse kuolla koskaan. Se menee minne haluaa, milloin haluaa ja miten haluaa. Sitä ei kyseenalaisteta.

    VastaaPoista
  13. No daa, oot yli 18. Ku ihminen täyttää 18, se automaattisesti muuttaa omaan kämppää, saa auton, töitä ja juo paljon!

    VastaaPoista
  14. ajokortti maksaaki niin vitusti nykyään. ja kakkosvaihe on vaa lisää rahan lypsämistä ihmisiltä. <_<
    tosin sä nyt et siellä tarviskaan korttia. : D maalla eri juttu!

    VastaaPoista
  15. Tydii: AIVAN. Ja kun on 18, on automaattisesti _aikuinen_, ja jos tekee jotain väärin on heti lapsellinen. :O

    Berneri: Niinpä. <_> Ja just ku en tarvi sitä ni en jaksa kuluttaa rahaa siihen. Sitku tulee tarvetta, ni on eri asia.

    VastaaPoista
  16. Kakkosvaihe on ihan kuraa. T_T Sil tee yhtään mitään, mut se on pakko käydä! Ja tiäks, tulevaisuudessa autokoulu saattaa muuttua kolmivaiheiseksi! :--D

    VastaaPoista
  17. yyyh, suun kautta hengittäminen </3 ihan niinku kaikki maailmat saasteet menis sinne suuhun xD ja et RAKASTA suklaata? hyihyi sinua :<

    VastaaPoista
  18. Toi ajokortti kyl maksaa iha sikana ja tossa jo puhuttiinkin siitä, et se kakkosvaihe on iha kuraa ja rahan tuhlausta, siitä oon aika samaa mieltä :B Ja sit sen lisäks, et maksaa ittensä kipeeks siitä kortista, ni sit joutuis viä maksaa siitä autosta ja siihen uppoo vuosittain ihan kivasti rahaa 8> Mulla onneks iskä viä kustantaa tätä ajelua vaikka kortin maksoinkin omasta pussistani. Tiiän kyl, et siin menee vitusti rahaa eikä sitä autoo aina tartte nii hirvee paljon ja joskus on jopa helpompi mennä bussilla, joten ymmärrän ihmisii, jotka ei autoo tai ees ajokorttia hanki.

    VastaaPoista
  19. VAI MUSTA TÄÄLLÄ JUORUTAAN!!!1
    Mut hyiiii sormien naksuttelu. Koulus kaikki naksauttelee D8 Sit munki sormia on naksautettu, jos oon pahaa-aavistamattomasti antanu käteni jollekki. Se SATTUU, miten jotkut pystyy yhy yhy.
    Niskan naksauttaminen tulee ihan luonnostaan, kun kääntää vaan päätä. n__n

    ...kommentoin joka luukkua, anteeksi 8C

    VastaaPoista
  20. FUUU kauheesti kommentteja. ;u; Anteeksi etten vastaa kaikkiin erikseen mut luen ne kaikki yhybybyää.

    Sehä on vaa kiva et kommentoit jokasta, Tydii!

    VastaaPoista
  21. Voi ei olet japsiernu en tiennyt. Emme voi olla ystäviä enää.
    No voidaa. Koska kuka voisi vastustaa esim dramaattisia KORTTIPELEJÄ.

    Unohdit mainita, et jätät sitte aina sen capsin päälle ja ku pahaa-aavistamaton toine ihminen tulee koneelle ni teksti tuleeki isolla 8C

    VastaaPoista
  22. Välillä tuntuu et sä olet enemmän into Yu-Gi-Ohii ku minä. Etkä oo ees nähny sitä! NO EI TUNNU minua et voita. :O

    AiiiVAN. :> No se on teille oikein ku kirjotatte väärin.

    VastaaPoista
  23. Mäkin käytän aina isojen kirjainten tekoon Capsia, enkä Shiftiä. 8D

    VastaaPoista
  24. AHAA. Kerrankin joku joka kirjottaa niinku kuuluu. n_n

    VastaaPoista
  25. Nii, mun hoputuksesta huolimatta et tee!

    Mut ihania faktoja tuli nyt ouo Toi lohikäärme-juttu alko hymyilyttää. IHANA juoni : DD Noin varmaa mulleki käy. Mustaki tulee pahis, ku mun kuolemalle nauretaa 8c

    Mua alkaa naurattaa, ku kirjotat tollee et ite naurasit >8OO Lopeta se. >'D
    Toi Porttihan kuulostaa hyvältä! n__n Vaik oonki kyl kuullu siit jonku verran jo, mut opin lisää.
    Puhuit tos Lukas muuten Lupesta et meniks sul nimet sekasi, vai oliks siin kans Lupe?

    Nauroin ku Sanjius on joka puolella : DD No mut se on aikas sexy, et en ihmettele. Tee Hukkista tee!

    KIVOJA faktoja, kiitos! ouo

    VastaaPoista
  26. Sanjius on muinaisista ajoista asti ollut mukana. XD Mut Lukassa se ei ollut asshole! Eikä muistaakseni Portissakaa. Plus Portissa se oli eri näköne.

    Eiks kuullostakki. n__n Noi kaikki on nii helmiä.

    OHO meni sekasi. :D Luka, Lupe, sama asia... paitsi et ei ees oo ku niil on iha eri luonteet. XD EN JAKSA KORJAA.

    Ole hyvä!

    VastaaPoista
  27. Uuuuuu, mistä noita sun sarjiksii voi lukee vai voiko mistää? ouo

    VastaaPoista
  28. Hukkista voi! :D Osoitteessa www.detrah.fi/Dementia

    Ja hei odotas, mulla on tyyliin yksi sivu tota Lukaa... *tonkii* Löytyi! Ja vielä tollanen pieni storyboardkin oli tallella.

    http://www.detrah.fi/Sivuscan.PNG
    http://www.detrah.fi/storyboard1.png

    VastaaPoista
  29. Oot mua vanhempi, ei hätää!

    JA rasva on hei paras aihe, joten SHUT UP.

    VastaaPoista
  30. NYT YMMÄRRÄN MIKSI MEINAAT AINA TUKEHTUA : D

    VastaaPoista
  31. Joit ainaki mun seurassa heti alusta asti oudosti! Muistan, et kiinnitin siihen huomiota. n__n Mut en millää huonol taval siis, koska Pekkaki juo oudosti ni oon tottunut u__u Tosin en oikeestaa tiiä, juoko se enää. Ennen joi!
    Mut siit en kyl pääse yli, ku sul jää AINA lasii vähän juotavaa. Mikset juo >:I

    Syöt oudolla tavalla siten, että alotat jostai oudosta kohtaa ja syöt ne ekana : D Sitä ruisleipääki söit sillee... ympyrää >'D Aina reunoilta keskelle päi. Normaali ihminen syö leivän vaan sen LÄPI.
    Puhuin muuten tänää just noille, et ahistaa mennä kylää tyypeille, ku pelkää mitä ruokaa saa nenän etee : D Niillekki kehuin, et teillä saan hyvää ruokaa ja mulle on tehty ihan erikseeki ruokaa, ku en tykänny lasagnesta >'D Mua muute nolottaa, ku sä aina toimit tollasen viestinviejänä. Istun vieressä ja sanon asiat silti sulle ja sä sanot eteepäi :'''DD Mutku ;u;
    Ja toi pihvikokemus oli kyl ihan hirvee. En tienny miten siin kuuluu toimia, ku toinen vaa nytkyy siin vedet silmis ja melkee oksentaa >'D

    VastaaPoista
  32. Berneri: Joo........ ;n;

    Tydii: Mä ARVASIN et se kuullostaa oudolt. ;n; Miksköhä oon sun seuras juonu normisti, ku yleensä tosiaa välttelen sitä. :: DD MÄ EN TIEDÄ MIKS JÄÄ. Ehkä puklaan sen takas vahingos.

    Ei normaali syö läpi! Se maistuu paremmalt jos syö tietyl taval. Niinku juotavaki on parempaa jos kuo tietyl taval. Ei mua haittaa olla viestinviejä, älä sure. XD

    Sylkäsinks mä sen ulos lopulta! Normisti en kyl sylje, mut toi pihvi oli kunnon kuolemanloukku ku se tekee sitä et jos nielee ni se jää osittai kii.. sillee. :> Hyvät aiheet. Plus must tuntuu et oisin oikeesti oksentanu jos oisin viel pitäny sitä suussa.

    Jos oisin oikeesti oksentanu ni oisin kuollu. XDD EN OIS IKINÄ KEHANNU MENNÄ UUSIKS.

    VastaaPoista
  33. HAHHAHA DETRAH OKSENTAA RUOKAPÖYTÄÄN JA JUOKSEE ITKIEN KARKUUN.
    JA SITTEN PALAA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ SAMAAN RAVINTOLAAN.

    MITKÄ MIELIKUVAT.

    ok nyt meen nukkumaan. : DD piti vaan tsekata jos homo olisit saanu aikaseks vikan luukun mut et......... 8I

    VastaaPoista
  34. EN OLE HILJAA.

    NO OLIPA HIENO LUUKKU.

    n_n

    VastaaPoista