tiistai 27. syyskuuta 2011

10 ihmistä



Heii olen elossa oh my.

Eli kerron kymmenestä ihmisestä jotain, ja en saa kertoa keitä ne on! Koitin vähän... anonyymisoida noita, etten esim Tydiistä sano jotai "rakkain"-tyylistä, vaikka totta sekin. :D

1. Voisit tajuta ku vinkkaan et mua ei kiinnosta kuunnella! Välil oikee vituttaa ku jatkat ja jatkat.

2. Meil on aina nii mukavan rentoa ja teille on tosi helppoa tulla. Vaik ei tehtäskää mitää kummempaa ni aina on hyvä fiilis, ja teidän kämppä tuntuu ihan omalta kodilta! Sun kanssa on aina nii loistavaa. n_n

3. Oot muuttunu paljon siitä ku tutustuttii, enkä hyväksy enää puoliakaa jutuista mitä teet. Tunnut aika kaksnaamaselta välillä. Haluisin silti et meil ois hyvät välit, koska oot mun vanhimpia ystäviä!

4. Oot nii mahtavaa seuraa! Meillä on aina hauskaa ja voi olla ihan oma ittensä. Oot yks mun parhaista ystävistä!

5. Nytku nähtiin taas yli vuoden jälkee, ni kyllä heti muistaa miks oot mulle nii tärkee ystävä. :D Toivottavasti nähdään taas pian!

6. Vaikka tutustuttiinki välikäden kautta, ni oon kyllä tosi ilonen et oot mun ystävä! Oot nii kamalan rento ja sulla on kauheesti hyviä juttuja. On aina nii mukava nähä! n__n

7. On aina kiva huomaa ku muistat mua, et pidät mua vielä kaverina! óuò Tuut aina olee mulle erityinen kaveri.

8. Sunki kanssa oli aikoinaan nii hauskaa. u__u Jotenki en uskalla tulla juttelee sulle nykyää. Pitäis jatkaa meidän yhtesiä projekteja!

9. Uuurgh oot nii paska, onneks voin unohtaa sun olemassaolon!

10. NEMO NEMO NEMONI NEMO KUKA ON HYVÄ POIKA. >3< KUKA. IHANA HAUVAVAUVANI SULOINEN POIKANI RAKAS IHANA KAUNEIN NAKKIKOIRA TAPPIJALKA. <33333

Viimenen ainaki on vaikea arvata!

4 kommenttia:

  1. Tunnistin mä niistä aika monta! Olen ylpeä itsestäni. n___n
    Mut mut. Miks tunnisteis on Nemo, MUT EI MUA ;n;

    VastaaPoista
  2. Siks koska Nemon nimi mainittii! ono

    VastaaPoista
  3. Toi ysikohta on pelottava, iik. D:> Ja muuten mil ohjelmal piirrät ja mite saat ton jäljen.. tollaseks :o

    t kukkis :p

    VastaaPoista
  4. Tunnistin ainaki kolme, ehkä jopa neljä. : D Nyt vaa sit mietin, et oonkohan ite mukana ja jos olen, niin mikähän olen.. 8>

    VastaaPoista