torstai 25. elokuuta 2011

10 asiaa mistä en pidä



En koskaan keksi tänne mitään kirjoitettavaa, niin matkin Vildeä sitten. n__n Toivottavasti keksin 10 asiaa!

1. Kiire
Tykkään tehdä asiat omaan tahtiin ja omassa rauhassa, ärsyttää jos pitää kokoajan olla juoksemassa joka suuntaan. Varsinkin jos on koko ajan reissua sinne tänne ni meinaa aivot räjähtää, vaikka oiski kivaa seuraa. :D Tarvin kotia ja omaa rauhaa.

2. Negatiivisuus
Voi vitsi en jaksa sitä jos joku kokoajan valittaa miten paskaa on ja kaikki on elämässä huonosti. Ei kukaan sille mitään mahda, ei se valittamalla parane. Tietenkin välillä pitää saada purkaa oloa, mut ärsyttää jos joka päivä tullaan samoista asioista vinkumaan! Ja varsinkin se, jos koitan yrittää auttaa ja keksiä jotain positiivista, niin kaikki ehdotukset tyrmätään. :D Ei sitten, jos ei apu kelpaa.

3.
Aikaiset herätykset
Haluun nukkuu!  

4. 
Se, että pitää perustella miksei lähde jonnekkin...
 ...Esimerkiksi kaverille tai leffaan tjn. En mä ole kenellekkään velvollinen selittämään mun menoja, jos sanon että ei nyt, ei tarvi ruveta vänkäämään että miksi ei! Vielä enemmän ärsyttää jos mulla on syynä että "en jaksa" ja siitä suututaan. Mit... miten tollaisesta voi suuttua? Ei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus jos en jaksa lähteä ulos. Varsinkin jos pitää jonnekkin pidemmälle raahautua. Berneri on kunnon sieluntoverini tässä asiassa, tyyliin ainoa ihminen jota ei yhtään haittaa jos sanon että en jaksa nähä. :D

5. Typeryys nettisivuilla
Miksi liittyä jonnekin sivustolle, jos ei yhtään osaa käyttää sitä? Tai ei osaa englantia ja sivusto on enkuksi. Rasittaa kaikki jotka tulee kysymään miten Deva/Youtube toimii, varsinkin jos en tunne kyseistä ihmistä. Älä tule randomeilta kyselemään, kysy kavereilta tai ota ite selvää, perkele!

 6. Asioiden vihaaminen koska se on "massaa"
Tajuaako tollaset ihmiset, että on massaa vihata massaa..? Tää vituttaa mua NIIN paljon, ei siinä mitään jos ois joku pätevä syy, mutta se että vihaa jotain kun se on suosittua on älytöntä. Sama pätee kyllä siihenkin, että sitten taas pitää jostain vain siksi, kun muutkin pitää.

7. Hetalia ja My Little Pony (FiM)
RRAAGH oon niin kyllästyny siihen et kaikki hehkuttaa näitä. :D Ei huolta, en syyllisty kutoskohtaan, koska en vihaa niitä siks et ne on suosittuja (My Little Pony on itse asiassa ihan ok piirretty, mut Hetalia on ihan paska). Vihaan sitä niiden fandomia. Ihmiset selittää miten historiaa oppii paremmin kun piirtelee kuvia kun Amerikka panee Englantia, ookoo? Ja sitten miten My Little Pony pelasti masennuksesta, se sarvipääponi on suurin idoli ja roolimallikaappilesbo, ja miten Pöllö joka sanoo "huu" viittaakin maahanmuuttajiin. Piirretyt piirrettyinä, ihmiset.

8. Mustasukkaisuus
En mä ketään heivaa syrjään toisen takia, eikä ystävyys oo sellanen asia mikä loppuis kesken. Se et mul on hauskaa muiden kanssa, ei meinaa et se on keneltäkään muulta pois. Tunnen sellasen tyypin, jonka poikaystävä sai hermoromahduksen jos sen tyttö halus tulla viettään meidän muiden kanssa iltaa ilman sitä. Öö.

9. Ihmiset kun pelaan Transformicea
VAKAVA ASIA HIIRIPELI. No ei, mutku tykkään viettää siellä aikaa pelaillen, nii ärsyttää ihmiset jotka tulee juttelee jostai omasta päivästään tjn. :D Anteeks, mut toi peli ei todellakaa oo sellane paikka mis keskustella mistää mikä ei liity peliin. Ja kans jos tullaan... Detrah-asioista esim piirtämisestä, kyselee ja selittää. En jaksa selittää et mite varjostan kesken pelin! 

10. Se että mua ei uskota, jos sanon jotain
Tätä on vähän vaikea selittää... siis jos sanon esimerkiks etten oo tehny jotain, ni mul ollaa sillee ETPÄ. Ei se tietenkää haittaa jos on vitsi, mut mua ärsyttää et mun sanaan ei uskota. Ei tarvi uskoo jos ei haluu, en mä ala mitää todistelemaan. Myös se ärsyttää jos mun suuhu laitetaan sanoi ja väännetään mun jutut tarkottaa jotai mitä en meinannu!

Loppuvaiheessa teki vähän tiukkaa, mut hyvinhän mä keksin! :D

3 kommenttia:

  1. Tee se 10 kivaa juttua -lista kans. :D

    VastaaPoista
  2. Vois tehä!

    Täst unohtu päälle puhumine, muistin sen vast ku Tydiin kaa juteltii aiheest. :'c Vaik mun piti laittaa se tähä.

    VastaaPoista
  3. Suurimmas osas noist oon melko samaa mieltä, mut en esim. ihnoo Hetaliaa xD Musta se on iha jees, mut mä en kyl kato sitä sillee, et "Jee, opin historiaa tästä! Omfg", mulle se on vaa iha viihde mieles animaatioo, jota ny kattoo ku on tylsää. Ja vaikka koitankin olla valittamatta asioistani liikaa muille, ni välillä kyl lipsuu ja angstaan kui persiist mun elämä on vaikka mun elämäs on paljon hyvääkin ja tiiän sen :P Toisaalta inhoon sitä, et joku vaa totee siihe, et "Lopeta valittaminen ja tee asialle jotai" vaikka tottahan se on, ettei valittaminen ja surkuttelu auta pääsee asiassa eteenpäin. Mut voihan olla et välillä kaikki mitä tarttee on vaa vähä tukee, jos vaikka onkin oikeesti jo yrittäny, mut ei vaa millää onnistu. Nojoo, en tiiä, toi negatiivisuus asia on nii kakspiippunen juttu :V Mut 5. kohta, I AGREE TOTALLY.

    VastaaPoista